مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه 15خرداد:

کسی که در برابر معروفات بایستد، فاسق است

خبرگزاری بسیج: مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک در افتتاحیه برنامه های ماه رمضان با اشاره به تبلیغات سوء و هنجارشکنی برخی از نامزدها، مطرح کرد: عده ای برای به دست آوردن رأی دست به هر کاری زدند، حمایت از سوریه را زیر سؤال بردند، حتی با اعدام منافقین هم مخالفت کردند و به ساختار شکنی ها ادامه دادند.
کد خبر: ۸۸۶۵۰۴۰
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
 

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک صبح امروز در افتتاح برنامه های ماه رمضان در سپاه این شهرستان رمضان را ماه خدا خواند و گفت: در این ماه کلیه گناهان محو شده و حسنات مضاعف شده است.

وی تکریم بزرگان، احسان به دیگران، صله رحم، رحم به کودکان، دستگیری محرومان را صدقات بزرگ در این ماه برشمرد و افزود: ماه روزگی توفیق بزرگی است که نصیب هر کسی نمی شود ،باید آن را قدر دانست.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج ناحیه 15خرداد درباره انتخابات 29اردیبهشت، اظهار کرد: خواست و مطالبات رهبری در چندین مورد برآورده شد.

وی ادامه داد: بیش از 70% ملت پای صندوق ها آمدند که به اذعان کارشناسان غربی، پیروز این میدان، آیت الله خامنه ای بود.

حجت الاسلام عبدالله پور با بیان اینکه این انتخابات به طور واقعی برگزار شد و فرمایشی نبود، خاطرنشان کرد: انتخابات در کمال امنیت برگزار شد که این جای شکرگزاری دارد.

وی با اشاره به تخلفات انتخاباتی و اعتراض شاکیان، تصریح کرد: علی رغم تبلیغات منفی رسانه های غربی آن از 16میلیون نفر رأی دهنده به رقیب رییس جمهور منتخب، به کف خیابانها نیامدند، اپوزیسیون نظام نشدند، فتنه ایجاد نکردند و برای اعتراض به تخلفات انتخاباتی از طریق قانون وارد شدند.

مسؤول امور روحانیون در سپاه 15خرداد با اشاره به تبلیغات سوء و هنجارشکنی برخی از نامزدها، مطرح کرد: عده ای برای به دست آوردن رأی دست به هر کاری زدند، با اعدام منافقین مخالفت کردند، حمایت از سوریه را زیر سؤال بردند، حمایت بی چون و چرا از جریان فتنه را مطرح کردند، به ساختار شکنی ها ادامه دادند و به بعضی از گسل هایی که رهبری نهی کرده بودند، ورود کردند.

وی با ابراز اینکه کسی که در برابر معروفات بایستد فاسق است، اضافه کرد: برخی از نامزدها شهر موشکی را مانع موفقیت برجام اعلام کردند، ذهن مردم را آشفته کرده و به رقیب هراسی روی آوردند.

 

ارسال نظرات