خبرهای داغ:
آیین اختتامیه پنجمین دوره جشنواره «جایزه ادبی هزار و یک شب» با حضور چهره های مطرح علمی٬ فرهنگی و ادبی ایران و افغانستان با تقدیر از حامیان٬ داوران و برگزیدگان این دوره از جشنواره برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۵۰۲۶
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، آیین اختتامیه پنجمین دوره جشنواره « جایزه ادبی هزار و یک شب» ۵ خردادماه در تالار شباهنگ غرب تهران در حالی برگزار شد که در این دوره بیش از سیصد نویسنده فارسی زبان از کشورهای افغانستان٬ ایران٬ سوئد٬ آلمان٬ آمریکا٬ اتریش و امارات شرکت کرده بودند .

این جشنواره در سه مرحله و با حضور ۱۰ داور از ایران و افغانستان برگزار و نتایج نهایی آن در مراسم اختتامیه اعلام شد.

 اهدای جوایزی از طرف برگذار کنندگان جشنواره و بسته های فرهنگی و کارتهای هدیه  از جانب مدیریت تالار شباهنگ از برنامه های جشنواره  «جایزه ادبی هزار و یک شب» بود.

بنابراین گزارش محمدجوادجزینی و مرتضی عبدی -منتقد و نویسنده -و سید محمودحسینی از سخنران های برنامه بودند. گروه موسیقی سنتی آوین با سرپرستی امیرحسین عبدی در این اختتامیه اجرای برنامه داشتند. در پایان مراسم هم از شهلا آبنوس به عنوان پیشکسوت اهل قلم و لیلا عبدی به عنوان مدیرعلمی و اجرایی این جشنواره تقدیر شد.

اهدا کتاب به تمام مدعوین از طرف مدیرتالار حرکت بسیار زیبایی بود که پایان اختتامیه ی جشنواره را متفاوت از جشنواره های پیشین کرد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات