خبرهای داغ:
امام جمعه کلیبر در یادواره شهدای عربشاه درق گفت: شهادت بالاترین جایگاه نزد خداوند است و هر کس در راه خدا قدم بردارد و با خدا معامله کند عزیزترین بنده خدا می شود که شهدا به این جایگاه رسیدند.
کد خبر: ۸۸۶۴۹۹۸
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام موسوی افزود: شفاعت چند گروه نزد خداوند مقبول خواهد شد که شهدا از آن جمله اند و به اذن الله بسیاری را شفاعت خواهند کرد چراکه شهدا برای صیانت از دین خدا جانشان را تقدیم کرده و در پیش پرورگارشان جایگاه یافته اند.

وی اضافه کرد :از آغاز خلقت بشر حق و باطل رو در روی هم بوده اند و این یک امتحان برای بشریت است چراکه اگر چنین نبود خوب و بد از هم تشخیص داده نمی شد و استکبار صفتان در همه جا ظلم و ستم می کردند.

حجت الاسلام موسوی اظهارداشت: امروز با وجود اینکه همه دشمنان و اعیادی استکبار متحد شده اند تا اسلام روج پیدا نکند ولی به برکت خون شهدا کمر استکبار خم شده و به لرزه افتاده است و وحشتی که از فراگیر شدن اسلام دارند آن ها را زمین گیر کرده است.

امام جمعه کلیبر در قسمتی از سخنان خود گفت: اگر در زمان جنگ رزمندگان به امام لبیک گفتند و صحنه ها و حماسه های به یادماندنی همچون آزادی خرمشهر را رقم زدند امروز نیز مردم با لبیک گویی به ندای رهبر فرزانه انقلاب حضوری 42ملیونی را در پای صندوق های رای به رخ دشمنان کشیدند و انقلاب ونظام را در مقابل یاوه گویان بیمه و به دنیا ثابت کردند که ملت ایران هرگز از آرمان های شهدا و انقلاب عدول نخواهند کرد.

یادواره شهدای روستاهای گوزالان، گوار، عربشاه و عربشاه درق به همت اهالی روستا و بسیجیان در روستای عربشاه درق برگزار شد.

ارسال نظرات