افتتاح کلاسهای قرانی ماه مبارک رمضان در سپاه تنگستان

با برگزاری آیین افتتاحیه کلاسهای قرانی ویژه ماه مبارک رمضان به همت عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان این کلاسها از امروز آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۶۴۹۹۳
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تنگستان در آیین افتتاحیه کلاسهای قرانی ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان ماه برنامه ریزی برای خودسازی و تقرب هر چه بیشتر به درگاه الهی است.

وی افزود: خدای تبارک و تعالی سفره رحمت خود را در ماه مهمانی خدا گسترانده است و هرکس به سعی و تلاش خود می تواند از این خوان الهی بهره مند شود.

حیدری تصریح کرد: روزه تنها امساک از خوردن نیست بلکه یک انقلاب درونی است که سازندگی فرد را به دنبال دارد در حقیقت روزه ای مقبول درگاه الهی محسوب می شود که فرد همراه با ترک غذا و آب از تمام گناهان، نافرمانی ها، آزارها دست بشوید و تمام اعضای او روزه دار باشد.

در این مراسم مسئول آموزشهای عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان نیز گفت: امسال در سطوح مختلف کلاسهای تفسیر و روان خوانی قران کریم همچنین اخلاق ویژه کارکنان برگزار می شود.

رسول پیراسته افزود: در روزهای پنجشنه هر هفته در ماه مبارک رمضان محفل انس با قران با حضور قاریان شهرستانی و سطح ناحیه برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار