جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: کسانی که دنبال این هستند در کشور ما حضور داشته باشند دنبال منافع خودشان هستند نه اینکه به‌دنبال منفعت کشور ما باشند و مشاهده می‌کنیم تحریم‌ها هر روز بدتر می‌شود و به دنبال حل کردن مسائل اقتصادی ما نیستند.
کد خبر: ۸۸۶۴۹۳۹
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسین محمدرضایی  در سخنران پیش از خطبه این هفته نماز جمعه مرکز مازندران اظهار کرد: انقلاب کردیم تا در لوای انقلاب اسلامی کشور و نظام ما پیشرفت کند نه پیشرفتی که دنیای غرب کرد بلکه آن چیزی که مد نظر نظام جمهوری اسلامی است و در تمام زمینه‌ها پیشرفت کردیم.

وی با بیان اینکه باید در زمینه معنویت، تفکر و اخلاق پیشرفت کنیم، افزود: برای اینکه به نقطه مطلوب دست یابیم باید از ایستگاه‌ها و منزل‌گاه‌هایی عبور کنیم و توانستیم از ایستگاه امنیت عبور کنیم و مردم ایران در کشوری زندگی می‌کنند بدون اینکه دغدغه داشته باشند با آرامش زندگی کنند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران ادامه داد: دشمن در جنگ، خواهان این بود امنیت کشور ما را مخدوش کند اما مردم و رزمندگان از این تهدید به عنوان فرصت استفاده کردند و در جنگ پیروز شدند.

محمدرضایی با بیان اینکه ما در مسیر پیشرفت و توسعه قرار داریم، گفت: باید از ایستگاه اقتصاد بگذریم و اقتصاد درون‌زا داشته باشیم تا به موفقیت دست یابیم.

وی افزود: کسانی که دنبال این هستند در کشور ما حضور داشته باشند دنبال منافع خودشان هستند نه اینکه به‌دنبال منفعت کشور ما باشند و مشاهده می‌کنیم تحریم‌ها هر روز بدتر می‌شود و به دنبال حل کردن مسائل اقتصادی ما نیستند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران اظهار کرد: آمریکا خوی سلطه‌گری و سلطه‌جویی دارد و نمی‌توان به آنها اعتماد کرد و باید به دنبال داشته‌های خود باشیم.

محمدرضایی با بیان اینکه فقط ما نیستیم که جایگاه رهبری را درک می‌کنیم بلکه کسانی هستند که در این مملکت زندگی نمی‌کنند اما جایگاه و ارزش رهبری خوب می‌دانند، گفت: رهبری بحث اقتصاد مقاومتی را به عنوان نسخه شفابخش مطرح می‌کنند و باید بتوانیم آنچه را که در شأن مردم و مملکت هست برطرف کنیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها