خبرهای داغ:
امام جمعه شهر محمود آباد در جمع رزمندگان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: تقوا تنها راه مقابله با شیطان است.
کد خبر: ۸۸۶۴۹۳۲
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام رشوندی امام جمعه شهر محمد آباد نمونه در مراسم افتتاحیه کلاس های ماه مبارک رمضان که با حضور کارکنان سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در حسینیه ناحیه امام سجاد برگزار شد، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: خداوند در قرآن می فرماید روزه را برای شما واجب کردیم شاید اهل تقوا بشوید.

وی با شاره به معنای کلمه تقوا گفت: در بحث نظامی قبل از حمله به دشمن کار اطلاعاتی می کنیم که باید همه موانع قبل از حمله به دشمن برطرف شود تا نیروهای خودی بتوانند به راحتی وارد عمل شوند، قضیه شیطان نیز مانند این قضیه است، به طوری که شیطان موانعی برروی قلب و روح ما ایجاد می کند.

رشوندی یادآور شد: غرور، تکبر، غضب، حب دنیا از این موانعی است که می توان به آنها اشاره کرد و ایمان و تقوای انسان را از بین می برد.

امام جمعه شهر محمود آباد نمونه تأکید کرد: اگر ما این موانع را شناسایی و بعد پاکسازی کنیم راه بر ایمان آسان و در نهایت پیروز خواهیم شد و شیطان نمی تواند مانعی بر سر راه ما باشد.

وی تصریح کرد: شیطان گفته است من انسان را از چهار طرف زمین گیر خواهم کرد و فقط راهی که به سوی خداست ناتوان خواهم بود.

رشوندی در خاتمه عنوان کرد: جهاد با نفس همان جهاد اکبر است که کار سختی است و برای موفقیت در جهاد اصغر باید در جهاد اکبر موفق باشیم، شهدا هم در جهاد اکبر موفق بودند و هم در جهاد اصغر، باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

4001/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها