خبرهای داغ:
سرهنگ پاشایی گفت: فرد انقلابی که می خواهد زمینه ظهور را فراهم نماید با فرد غیرانقلابی که به این امور توجهی ندارد قابل مقایسه نیست.
کد خبر: ۸۸۶۴۹۱۶
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خوانسار؛فرمانده سپاه ناحیه خوانسار در مراسم جشن اعیاد شعبانیه که در مسجد فاطمیه خوانسار برگزار شد با اشاره به سیر تاریخی اسلام از بعثت تا دوران انقلاب اسلامی اظهار کرد: پس از ۱۴۰۰ سال وقتی مردم همراهی کردند، با ورود حضرت امام (ره) و همراهی مردم انقلاب اسلامی شکل گرفت و با انقلاب اسلامی زمینه برای تمدن سازی اسلامی و ظهور حضرت حجت (عج) فراهم می شود.

سرهنگ محسن پاشایی با بیان لزوم یک سیستم حاکمیتی برای زمینه سازی ظهور گفت: پس از آمادگی سیستمی آمادگی منطقه ای برای ظهور باید رخ دهد و برای این منظور کشورهای منطقه و پس از آن دنیا باید برای ظهور ایشان آماده شوند و این ظرفیت را پیدا کنند.

وی افزود: این مهم به حول و قوه الهی در کشورهای منطقه شکل گرفته است و انقلاب اسلامی و روحیه انقلابی در حال صادر شدن به این کشورها است و حتی درون آمریکا نیز گروه های آزادی بخش در حال شکل گیری هستند.

فرمانده سپاه ناحیه خوانسار با تاکید بر وجود دو جبهه در برابر جبهه انقلابی تصریح کرد: جبهه استکبار و جبهه لیبرال و منافقین داخلی در برابر جبهه انقلابی ایستاده اند و حتی خود را با عنوان سرباز امام (ره) معرفی می کنند در حالی که بر خلاف مسیر و روش امام (ره) و راه شهدا عمل می کنند.

وی اضافه کرد: در تاریخ اسلام نیز این وقایع وجود داشته است و اکنون با چهره انقلابی، غیرانقلابی و ضد انقلابی این وقایع در حال تکرار شدن است.

سرهنگ پاشایی تاکید کرد: فرد انقلابی که می خواهد زمینه ظهور را فراهم نماید با فرد غیرانقلابی که به این امور توجهی ندارد قابل مقایسه نیست.

وی خاطر نشان کرد: در امتحان بزرگ سیاسی انتخابات نیز آنچه که اهمیت دارد نقش آفرینی و حضور حداکثری همه ما در این واقعه است باید در سرنوشت اسلام و انقلاب موثر باشیم و حضور انقلابی داشته باشیم.

وی افزود: نکته مهم بعدی عمل به قانون است باید به قانون عمل شود و بر اساس بیانات رهبر انقلاب کسی حق ندارد رأی و نظر مردم را عوض کند.

فرمانده سپاه ناحیه خوانسار با اشاره به نقشه های دشمن برای اخلال در انتخابات گفت: دشمن نیز نقشه دارد و می خواهد از طریق عده ای القاء کند که فصل انقلاب دیگر به پایان رسیده است و نمی توان هم دین دار و هم انقلابی بود، درحالی که تمدن سازی تنها با انجام نماز و روزه و ذکر میسر نمی شود.

وی اضافه کرد: افرادی با منش سکولار این امور را بیان می کنند در حالی که حتی اصل حج نیز برائت از دشمنان اسلام و مسلمین است و دفاع از دین خدا تمام شدنی نیست و سیاست ما عین دیانت ما است.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها