سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی با صدور بیانیه ای هشدار داد؛

استکبار و نوکران بی آبروی آنان دست از سیاست های نحس و نجسی که در پیش گرفته اند بردارند

سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایات آل سعود اعلام داشت: به سران استکبار و نوکران بی آبروی آنها هشدار می دهیم تا فرصت دارند از سیاستهای نحس و نجسی که در پیش گرفته اند دست بردارند.
کد خبر: ۸۸۶۴۹۱۳
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
 سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی با صدور بیانیه ای جنایات آل سعود علیه شیعیان و رهبران آنان را محکوم کرد.
 
متن بیانیه به شرح زیر است:
 
بسم الله القاصم الجبارین
 
پادشاهان قدرت طلب ترسوی آل سقوط که می دانند عمر پادشاهی پوشالی شان به سر رسیده است برای نجات خود به هر خار و خاشاکی چنگ می افکنند و سرمایه های چپاول کرده خود را در دامن ناپاک شیطان بزرگ می ریزند و با طناب پوسیده ی آنان وارونه به درون چاه می روند.
 
آنان با تأسی به اجداد بت پرست خود به سراغ یهودیان« همانانکه پیامبر بزرگ اسلام می فرماید هیچ قومی به اندازه یهود مرا اذیت نکردند » رفتند و تصمیم بر راه اندازی جنگ احزابی دیگر دارند.
 
همچون اسلاف خویش یعنی معاویه ها، کتاب خدا را بر نیزه کرده  و بر خلاف آن عمل می کنند آیات دوستی و همدلی با مومنان را زیرپاگذاشته و عوض دشمنی با کفار دست در دست آنان گذاشته، با آنان هم سوگند شده اند تا بساط اسلام را برچینند، و هم عهدان بی خرد آنان از جهالتشان به خوبی استفاده کرده و به دوشیدن آنها پرداخته اند .
 
هر روز برایشان بساطی بر پا میکنند تا بتوانند در برابر مشتی ادوات جنگی سوخته و تاریخ مصرف گذشته به چپاول آنها بپردازند.
 
در عصری که فریاد مجامع فرمایشی و بی خاصیت مدعی از حقوق بشر گوش فلک را کرد کرده است شاهد وحشیانه ترین و بی رحمانه ترین حق کشی و نسل کشی توسط ایادی کشور های سلطه طلب و عمال بی هویت آنها هستیم که ضجه ی طفلان و زنان و بی پناهان یمن، فلسطین، سوریه، عربستان و بحرین مشتی از خروار می باشد.
 
یک روز این عمال بی هویت را از قدرت ایران می ترسانند غافل از آنکه ایرانیان همان پیروان راستین پیامبر بزرگ اسلام(ص) هستند که که ندای اتحاد و دوستی شان بر تمام دنیا طنین افکنده است و قدرت شمشیرشان فقط برای دفاع از کیان پاک اسلام است نه برای لشکر کشی و قتل و چپاول و غارت .  و روزی در راستای نیل به اهداف فرعونی خود در کنار نسل کشی های مدرن خود به حبس و شکنجه و تبعید مبارزان حق طلبی همچون شیخ عیسی قاسم ها می پردازند.
 
شیخ عیسی قاسم عالمی از تبار هابیل، فرزندی از فرزندان ابراهیم بت شکن و هم عهد و پیمان با مبارز شهید نمرباقر النمر که در آتش جهل نمرودیان سوخت، اینک تبر در دست گرفته و به مصاف بت خانه های آل سقوط می رود.
 
این عالم مجاهد تبر بر گردن بت آل خلیفه گذاشته و عزم خویش را جزم نموده است تا بساط بت تراشی،جهل، ظلم و فساد را از سرزمین پاک ابراهیمی برچیند .
 
شیخ عیسی قاسم ؛ نامی که پایه های سست سلطنت پادشاهان مرتجع عرب را می لرزاند، صدای عدالتخواهی اش شیطان صفتان را به خشم می آورد چنانکه قابیلیان در نجوای شیطانی خود تصمیم بر قتل هابیل می گیرند و دیوانه وار در مراسم رقص با شیطان حکم شیطانی خود را صادر می کنند. «ابوذر زمان باید به ربذه تبعید شود».
 
ما طلاب بسیجی ضمن محکوم کردن این حق کشی و جنایت هولناک به سران استکبار و نوکران بی آبروی آنها هشدار می دهیم تا فرصت دارند از سیاست های نحس و نجسی که در پیش گرفته اند دست بردارند و انتقام الهی توسط امت محمدی و مردم آزادیخواه سخت خواهد بود و ما اینک منتظر اشاره ای از پیرو مرادمان هستیم و با فریاد لبیک یا خامنه ای بر عهد ننگین و حکومت ظلم وجورتان مهر باطل زنیم.
 
سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار