خبرهای داغ:
مسئول بسیج مهندسین سپاه ناحیه ملایر:

بسیج توان علمی کردن کشاورزی را دارد

مسئول بسیج مهندسین سپاه ناحیه ملایر گفت: بسیج توان علمی کردن کشاورزی و انتقال تجارب و توانمندی‌ها را به کشاورزان دارد.
کد خبر: ۸۸۶۴۸۸۸
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
طاهر بهزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: جلسه هماهنگی طرح «همگام با کشاورز» در جهاد کشاورزی ملایر و با حضور مسئولان ترویج استان و مسئول نباتات و تعاونی تولید روستا برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از این طرح ترویج و آموزش با تخصص نیروهای بسیج مهندسین و متخصصین مراکز کشاورزی است که در خدمت کشاورزان باشند و بتواند عملکرد مناسب تری داشته باشند.

مسئول بسیج مهندسین سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: مقرر شده طی این طرح مهندسین بسیجی در پنج مرکز جهاد کشاورزی و تعاونی و تولیدی به‌کارگیری شوند.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه همکاری مناسبی صورت گرفته است، گفت: به طور متوسط هر کارشناس دو روستا را تحت پوشش قرار می دهند.

بهزادی تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی با محوریت مبارزه با آفات و سن گندم، کمک به شرکت های تعاونی و تولیدی برای خروج از حالت رکود از دیگر برنامه‌های این طرح است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه گندم یک محصول استراتژیک برای کشور و دارای اهمیت ویژه ای در زندگی انسان‌ها است برنامه‌ریزی شد که در این حوزه با استفاده از ظرفیت بالای بسیج مهندسین در راستای بهبود کیفیت گندم و افزایش برداشت در سطح شهرستان ملایر اقداماتی صورت گیرد.

مسئول بسیج مهندسین سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: بسیج توان علمی کردن کشاورزی و انتقال تجارب و توانمندی‌ها را به کشاورزان دارد.

وی با بیان اینکه مسئله امنیت غذایی و خودکفایی دو مسئله اصلی کشور ما است، گفت: ما باید مطالبات مقام معظم رهبری در بخش کشاورزی را عملیاتی کنیم و با کمک به موقع به کشاورزان و خودکفایی از واردات بی رویه نیز جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار