امام جمعه طرقبه:

شیعیان یمن خواستار برگزاری انتخابات هستند/ بزرگ‌ترین قراردادهای تسلیحاتی در سفر ترامپ به عربستان امضا شد

امام جمعه طرقبه بیان داشت: در سفر ترامپ به عربستان طلاها و دلارهای عربی هدیه داده شد و همچنین بزرگ‌ترین قراردادهای تسلیحاتی ۱۱۰ میلیارد دلاری را امضا کردند.
کد خبر: ۸۸۶۴۸۷۳
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳
به گزارش خبر گزاری بسیج از خراسان رضوی ، نماز جمعه این هفته شهر طرقبه به امامت حجت‌الاسلام ایزدی امام جمعه طرقبه در مصلی این شهر و با حضور مردم شهیدپرور طرقبه برگزار شد.

حجت‌الاسلام ایزدی با اشاره به مناسبت های هفته از جمله سالروز آزادسازی خرمشهر و آغاز ماه مبارک رمضان، گفت: یکی از برگ های زرین تاریخ انقلاب اسلامی سوم خرداد سال ۶۱ و آزادسازی خرمشهر است.

وی افزود: رزمندگان اسلام با پنج هزار نیرو علی رغم محاسبات اصول نظامی در آزادسازی خرمشهر بزرگ ترین افتخارات را آفریدند لذا اگر امروز پس از ۴ دهه در آرامش هستیم از برکت تلاش و مجاهدت‌های رزمندگان دفاع مقدس است.

امام جمعه طرقبه به ناآرامی های سراسر جهان و تلاش دشمنان اسلام برای ناامنی کشور اشاره داشت و اظهار کرد: هفته گذشته ملت ایران با حضور و مشارکت ۷۲ درصدی پای صندوق های رأی آمدند و در دو انتخابات مهم شرکت کردند و در واقع به نظام اسلامی و دستاوردهای آن رأی دادند لذا این حضورمردم بالاترین افتخار محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: جنایاتی مانند به آتش کشیدن مساجد و حسینیه‌ها که امروز درعربستان به بهانه تخریب بافت‌های قدیمی صورت می‌گیرد و همچنین جنایات صورت گرفته در یمن  از آلام و دردهای چهان اسلام است.

حجت الاسلام ایزدی با بیان این مطلب که شیعیان یمن خواستار برگزاری انتخابات هستند تا ظلم گروه اقلیت پایان یابد خاطرنشان کرد: شاهد هستیم در سفر ترامپ به عربستان طلاها و دلارهای عربی هدیه داده شد و همچنین بزرگ‌ترین قراردادهای تسلیحاتی ۱۱۰ میلیارد دلاری را امضا کردند.

وی ضمن تأکید بر اینکه رئیس جمهور منتخب رئیسی جمهور همه مردم است و باید وعده ها و خواست مردم در مسائل اقتصادی محقق شود افزود: مردم می‌خواهند علاوه بر حفظ ارزش‌های نظام، مشکلات اقتصادی حل شود.

امام جمعه طرقبه گفت: ایران اسلامی مانند خرمشهر بزرگ است و دشمنان قصد نابودی آن را دارد آنچه که می‌تواند مقاومت کند جز ایمان و ارزش‌های اسلامی نخواهد بود.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها