خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: وظیفه ما حفظ یادوخاطره شهدا و گرامیداشت روزهای افتخار آمیز است.
کد خبر: ۸۸۶۴۸۷۰
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین سرهنگ فراهانی، فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان  تاکستان ضمن تبریک فتح خونین شهر از اهمیت امر به معروف و وظیفه مردم  نسبت به شهدا و خانواده شهدا سخن به میان آورد و خاطر نشان کرد: وظیفه ما حفظ یاد و خاطره شهدا، قدردانی از خانواده شهدا و گرامی داشت این روزهای افتخار آمیز است.

در ادامه گفت: عملیات آزاد سازی خرمشهر یکی از بزرگترین عملیات ها در جنگ تحمیلی محسوب می شودکه نیروهای ایرانی با رمز یا علی ابن ابی طالب در 3 خرداد 61 خونین شهر را آزاد کردند و این خبر دل رهبر و مردم ایران را شاد کرد.

سرهنگ فراهانی بیان کرد :نتایج بدست آمده از این عملیات شگرف و معجزه آسان بود از جمله:19 هزار اسیر و 16 هزار کشته -انهدام هلیکوپتر و هواپیمای جنگی .

وی افزود: همچنان که امام (ره) فرمودند:این فتح یک مسئله عادی نبود و در تبلیغات غربی ها از این عملیات بزرگ سخن گفتند و در آن زمان ریگان این پیروزی را برای منافع غرب خطر آفرین اعلام کرده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان در پایان خاطرنشان کرد: این خواست خدا بود که از قدرت تهاجمی ایران بزرگترین ارتش جهان را بترساند و همین سیلی محکمی بود از طرف ولایت  به دهن استکبار.

7001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها