شهردار تبریز:

ورزش بانوان، مهم‌ترین وجه ورزش همگانی است

شهردار تبریز با اشاره به این‌که بانوان، رکن مهم سلامت روحی و روانی خانواده و جامعه را عهده‌دار هستند، گفت: ورزش بانوان، مهم‌ترین وجه ورزش همگانی است.
کد خبر: ۸۸۶۴۸۲۸
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در همایش کوه‌پیمایی بانوان که به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، به همت سازمان ورزش شهرداری تبریز در عون‌بن‌علی برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار داشت: اراده بانوان در عرصه‌های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی و حتی حوزه‌های اقتصادی، نشان‌ می‌دهد که در مسیر توسعه و پیشرفت، باید با نگاه روشن و اعتمادآمیز، توانایی‌های بانوان را درک کنیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر، دولت فضای مسئولیت‌پذیری و اشتغال بانوان را ارتقا داده است؛ در کنار این امر، بخش قابل‌توجهی از توان اداری و کارشناسی شهرداری تبریز بر عهده بانوان تحصیل‌کرده و توانمندی است که به عنوان پشتیبان فکری و اجرایی مدیریت شهری فعالیت می کنند.

نجفی با اشاره به این که نشاط بانوان، ضامن نشاط خانواده است، گفت: متاسفانه تحرک و پویایی در جامعه ما به خصوص در میان بانوان، فاصله چشمگیر با کشورهای توسعه یافته دارد؛ از این رو شهرداری تبریز با احداث پارک‌های بانوان و سالن‌های ورزشی مستقل، قسمت عمده‌ای از زیرساخت های  تفریحی و ورزشی خود را در خدمت بانوان ارجمند قرار داده است. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار