فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی فتح خرمشهر را زیباترین تابلوی ایمان و رشادت دانست و گفت: فتح خرمشهر تداعی شجاعت، ایثار و از جان گذشتگی است.
کد خبر: ۸۸۶۴۸۱۸
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در مراسمی که به مناسبت سالگرد فتح خرمشهر به همت حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی در مسجد امام حسین(ع) اراک برگزار شد ضمن تبریک حماسه فتح خرمشهر گفت: رهبری انقلاب و حضور مردم در صحنه‌های مختلف همیشه عامل پیروزی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستند.

وی افزود: در فتح و آزادسازی خرمشهر رزمندگان، جوانان غیور و سلحشور ایران اسلامی با تبعیت از حضرت امام خمینی(ره) با اراده و ایمان در مقابل دشمن ایستادند و خرمشهر را از اشغال دشمن رها ساختند. آزادسازی خرمشهر در حقیقت پیروزی بزرگی بود که رژیم صدام و استکبار جهانی را به زانو درآورد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: ایمان و تقوای رزمندگان اسلام، تبعیت از ولایت فقیه، خود باوری، شجاعت از عوامل پیروزی رزمندگان اسلام بود و امروز هم رزمندگان اسلام آماده دفاع از تمامیت ارضی جمهوری اسلامی و جلوگیری از هر نوع تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی هستند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی علیه ایران 36 کشور دنیا در مقابل جبهه اسلام ایستادند، گفت: رژیم بعث عراق با پشتیبانی بیش از ۳۶ کشور و در رأس آنها استکبار جهانی آمریکا تمام توان خود را بکار بردند تا خرمشهر سقوط نکند وقتی عراق شهر را به تصرف درآورد آن چنان سیستم دفاعی آن را محکم‌ کردند که فتح خرمشهر را غیر ممکن بود .

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: رزمندگان دلاور ما سلاح جنگی نداشتند سلاح آنها درحقیقت تقوا، ایمان به خدا و تبعیت از ولایت بود؛ سربازان عراقی در خرمشهر نوشته بودند "آمدیم بمانیم" اما وقتی با هجوم رزمندگان اسلام مواجه شدند دیگر توانی برای مقابله نداشتند و فوج فوج تسلیم می شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات