خبرهای داغ:
شهردار کلانشهر تبریز با اشاره به این‌که تلاش شده تا در این ماه پرخیر و برکت، فضای معنوی در سطح شهر حاکم باشد، گفت برنامه‌های محیطی، با نزدیک‌شدن به نیمه رمضان و ایام ولادت امام حسن(ع) با تزئینات و زیباسازی‌های لازم به خصوص در بافت تاریخی شهر همراه خواهد بود و در ادامه در آستانه ایام سوگواری امیرالمومنین(ع) متناسب با لیالی قدر ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۸۸۶۴۸۰۷
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی به برنامه‌های خدماتی سطح شهر اشاره و تاکید کرد: عملیات تنظیف و شستشوی معابر، مبلمان و تاسیسات شهری، رنگامیزی و گلکاری در مسیرهای منتهی به مساجد و مراکز مذهبی، با هماهنگی شهرداری‌های مناطق هم‌اکنون در حال اجرا است.

وی همچنین با اشاره به این‌که همزمان با ماه رمضان، حوزه‌های فرهنگی شهرداری تبریز میزبان برنامه‌های پربار معنوی خواهد بود، افزود: معاونت فرهنگی و اجتماعی، سازمان فرهنگی و هنری و  همچنین شهرداری‌های مناطق، با همکاری برخی مجموعه‌های فرهنگی و گروه‌های مردمی، شاهد اجرای کرسی‌های تلاوت، احکام‌شناسی، تفسیر و اخلاق خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز نیز با تبریک فرا رسیدن ماه  رمضان گفت: غبارروبی و عطر افشانی مساجد در تمامی 10 منطقه  شهری تبریز در راستای مهیا شدن برای ماه پر خیر و برکت رمضان توسط پرسنل زحمتکش شهرداری جای تشکر دارد.


ارسال نظرات