آیت الله قرهی گفت: حکومت بحرین نباید تصور کند که در امان است چرا که با سربازان و سلاح های سعودی نمی توانند با یک ملت، حتی اگر کوچک و محدود باشد، مبارزه دائم کند.
کد خبر: ۸۸۶۴۶۹۴
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  آیت الله قرهی  در واکنش به دستگیری شیخ عیسی قاسم در بحرین وتبعات این امر برای  حکومت آل خلیفه گفت: بازداشت شیخ عیسی قاسم و حصر خانگی ایشان، مردم بحرین را مستحکم تر و مواضع آنها را قوی تر می کند.
این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: این اقدام آل خلیفه سبب نمی شود مردم سکوت کنند بلکه تا زمانی که شیخ عیسی قاسم دستگیر نشده بود، عاملی برای ایجاد آرامش در جامعه بودند تا تنش ها به وجود نیاید اما بازداشت ایشان و حصر خانگی وی، برعکس عمل می کند.
وی افزود: احساسات مردم بااین اتفاق جریحه دار شده و این عاملی برای ازبین رفتن آل خلیفه خواهد بود؛ حکومت بحرین نباید تصور کند که در امان است چرا که با سربازان و سلاح های سعودی نمی توانند با یک ملت، حتی اگر کوچک و محدود باشد، مبارزه دائم کند.
آیت الله قرهی عنوان کرد:  هرکسی تصور کند می تواند بر مردم یک منطقه از راه دشمنی و عداوت سلطه پیدا کند، فکر بسیار اشتباهی است و امروز سیاسون عالم این را بهتر می دانند همانطور که در انقلاب کشور ما فهمیدند نمی توانند کاری انجام دهند لذا تنها تلاش می کنند از درون انقلاب را از بین برده و به نابودی بکشانند.
این استاد حوزه خاطرنشان کرد: بازداشت شیخ عیسی قاسم بیشتر ازقبل  مبارزه مردم بحرین را تشدید می کند و به زودی به پیروزی خواهند رسید.

ارسال نظرات