خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر:

ساکنان مناطق محروم خرمشهر توسط پزشکان جهادگر معاینه و درمان شدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: ۳۰۰ نفر از شهروندان محروم که پیش‌تر غربالگری شده بودند توسط پزشکان متخصص این گروه جهادی تحت درمان و معاینه‌های تخصصی قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۸۶۴۶۶۴
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳

علیرضا خردمند  اظهار داشت: دومین اردوی جهادی پزشکان به مناطق محروم خرمشهر امروز به مناسبت سالگرد آزادسازی خرمشهر در منطقه محروم طویجات برگزار شد.

وی افزود: این گروه جهادی متشکل از 50 متخصص و فوق تخصص بود که در زمینه‌های مختلف کار درمان را انجام دادند، پیش از استقرار این گروه جهادی در مناطق محروم، 5هزار نفر از شهروندان محروم و مستضعف خرمشهر مورد شناسایی و غربالگری قرار گرفته بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر عنوان کرد: امروز 300 نفر از شهروندان محروم که پیش‌تر غربالگری شده بودند توسط پزشکان متخصص این گروه جهادی تحت درمان و معاینه‌های تخصصی قرار گرفتند، داروی رایگان در اختیار افراد نیازمند قرار گرفت همچنین برای افراد نیازمند مراقبت و مراجعه بیشتر معرفی‌نامه‌ای صادر شد که بر اساس آن به‌صورت رایگان دوره درمانی خود را تکمیل می‌کنند.

وی گفت: رایزنی‌هایی با دانشکده علوم پزشکی داشتیم که بر اساس آن بیمارستان‌های آبادان و خرمشهر درزمینه رادیولوژی، سی‌تی‌اسکن، ام آر آی و غیره گروه جهادی را پشتیبانی می‌کردند، افرادی که نیازمند عمل جراحی بودند نیز توسط متخصص جراحی گروه جهادی مورد معاینه و سپس هماهنگی‌های لازم برای جراحی رایگان وی انجام می‌شد.

خردمند بیان کرد: این طرح جهادی که توسط بسیج جامعه پزشکی خوزستان و ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر برگزار شد ادامه خواهد داشت و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها 200تن از مستضعفین نیازمند عینک نیز به مراکز مشخص برای دریافت عینک رایگان معرفی شدند.

 وی افزود: بسیج سازندگی خرمشهر بسته‌های بهداشتی برای مراجعه‌کنندگان به گروه جهاد پزشکی تهیه‌کرده بود که در اختیار آنان قرار گرفت، امیدواریم در آینده نیز شاهد چنین طرح‌های جهادی با هدف محرومیت‌زدایی و رسیدگی به نیازمندان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها