امام جمعه سیروان گفت: پیروزی ملت ایران در انتخابات که با تدابیر ولی امر مسلمین جهان رقم خورد دشمنان اسلام را در موضع ضعف و هراس قرار داده است.
کد خبر: ۸۸۶۴۶۵۴
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی موسوی امام جمعه سیروان در خطبه های امروز نماز جمعه شهر لومار ضمن تبریک حلول ماه رمضان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی و ماهی است که انسانها در آن می توانند از برکات عظیم الهی استفاده نمایند.

موسوی افزود: حفظ حرمت ماه رمضان باید بعنوان یک ضرورت مهم و بعنوان یک قانون مد نظر همه افراد در جامعه قرار گیرد، و همگان تلاش نمایند با حفظ قداست این ماه خشنودی پروردگار را به ارمغان بییاورند.

امام جمعه سیروان اهانت به ساحت رهبر شیعیان بحرین حضرت آیت الله شیخ عیسی قاسم را محکوم کرد و بیان داشت: آمریکا و مستکبران، با لفاظی کردن سعی دارند ملت های جهان را به گمراهی بکشانند؛ در کشورهایی که حقوق بشر در آنها رعایت می گردد، کشورهای مستکبر مدام آنها را متهم می کنند به نقض حقوق بشر؛ و در مقابل کشورهایی که متاسفانه به کوچکترین حقوق مردم اهمیت داده نمی شود، سکوت کرده و حتی به آنها سلاح می فروشند؛ اما به برکت انقلاب اسلامی، ملت های آزاده جهان بیدار شده اند و تمام نقشه ها و دسیسه های مستکبرین را شناخته و در مقابل آن می ایستند.

خطیب نماز جمعه سیروان سفر ترامپ به عربستان و فروش چندصد میلیارد دلاری اسلحه به این کشور سفاک و کودک کش را نشانه عجز آمریکا و غلامان آمریکا دانست و گفت: پیروزی ملت ایران در انتخابات که با تدابیر ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(حفظ الله) رقم خورد، دشمنان اسلام را در موضع ضعف و هراس قرار داده و نتیجه این احساس ضعف، تهدید کردن های مکرر آمریکا و غلامان حلقه به گوشش می گردد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی در ادامه پیروز در انتخابات را مقام معظم رهبری حضرت آیت الله المعظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) و ملت شریف ایران دانست و خاطر نشان کرد: این مردم سالاری دینی در هیچ جای جهان سابقه ندارد و تمام کشورهایی که ادعای دموکراسی می کنند، بیایند و دموکراسی واقعی را از ملت عزیز ایران بیاموزند.

امام جمعه سیروان در پایان خواستار تسریع در اجرای پروژه های جاده شهرستان سیروان شد.

ارسال نظرات