فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در یادواره شهدای پایگاه مالک اشتر روستای هاشم آباد و سلیم آباد ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر گفت: روز سوم خرداد، نماد پیروزی حق بر باطل و نماد قدرت الهی است.
کد خبر: ۸۸۶۴۶۱۸
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر روستای هاشم آباد وسلیم آباد به مناسبت آزادسازی خرمشهر در حسینیه حضرت ابوالفضل علیه السلام روستای هاشم آباد برگزار شد.

سرهنگ آزادی نژاد در این یادواره طی سخنانی روز سوم خرداد را نماد پیروزی حق بر باطل و نماد قدرت الهی عنوان کرد و افزود: روز سوم خرداد یک روز فراموش نشدنی است، روزی است که در تاریخ می درخشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در ادامه با بیان اینکه تقوی، اخلاص، ایمان و ... عامل پیروزی ما در جنگ هشت ساله و همچنین فتح خرمشهر شد گفت: دشمن بخاطر همین عوامل است که روی جوانان مامتمرکز شده اند و قصد دارند این تقوی و اخلاص آنان را بگیرند.

وی ادامه داد:وظیفهمانیزتبیینوروشنگریاستلذابایدشعارهایانقلابراحفظ نمائیم چرا که این شعارها اهداف ما هستند، این شعارها مثل عدالت هستند راه را به ما نشان می دهند.

سرهنگ آزادی نژاد اشاره ای نیز به نیازهای امروز مردم کرد و خاطر نشان کرد: اصول امام، انقلاب و ایستادگی رو اصول امام، شناخت انقلاب و مقایسه با انقلاب های دیگر، بصیرت و ایدئولوژی تفکر اسلامی نیازهای امروز ماست.

وی همچنین امنیت و پیشرفت رادوشاخص اصلی کشور های پیشرفته دانست و اذعان داشت: امروز کشور ما این دو شاخص راداراست و کشورهایی که خود را لنگرگاه می دانستند امروز با مشکلات امنیتی روبروهستند از قبیل حادثه اخیر منچستر انگلیس

فرمانده سپاه ناحیه خاتم درپایان اشاره ای نیز به اقدامات سپاه کرد و افزود: امروز چتر محبت سپاه در بحثسازندگی، خدمات رسانی، امدادرسانی و... گسترده است تمامی این اقدامات بدون منت وخالصانه برای رضای خداوند و با هدف خدمت به مردم است

گفتنی است خاطره گویی دوران دفاع مقدس، قرائت اشعار حماسی، سخنرانی محمد محمودی معاون فرماندار پیرامون انتخابات و مسائل روز کشور ، تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان روستای هاشم آباد و سلیم آباد از دیگر برنامه های این یادواره بود.


ارسال نظرات