خطیب نماز جمعه هرات اظهار داشت: پیروز انتخابات 96 مردم،نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند.
کد خبر: ۸۸۶۴۶۰۹
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خاتم، خطیب نماز جمعه هرات در خطبه های این هفته خود با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت:خداوند واجباتی را برای مومنان در نظر گرفته است که با انجام آنها زمینه تقوا و پرهیزگاری فراهم میشود که روزه داری یکی از این واجبات است.

حجت الاسلام جعفری گفت: نزول قرآن،وجود شب های قدر و ماه میهانی خدا از نشانه های فضلیت ماه مبارک رمضان است.

وی با تاکید بر استفاده مبلغین و روحانیون از فرصت ماه مبارک رمضان، گفت:مردم خاتم باید با میزبانی خوب و با مهمان نوازی گرایش این عزیزان را به منطقه فراهم و با استقبال از روحانیون مساجد را پر کنند.

امام جمعه هرات گفت: در ماه مبارک رمضان شرکت در مساجد ، مجالس وعظ ، منابر و سخنرانی ها از اهمیت فراوانی برخوردار است.

حجت الاسلام جعفری در ادامه به انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه سالجاری اشاره کرد و گفت: انتخابات ۲۹ اردیبهشت سال جاری با مشارکت ۷۳ درصدی واجدان شرایط رأی، به‏ واقع شکوه دیگری از عظمت نظام و مردم شریف ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

وی افزود:حضور میلیونی مردم پای صندوق رای بیانگر این بود که مردم مطالباتی دارند و دنبال تغییر وضع موجود هستند و رئیس جمهور منتخب نیز باید در راستای تحقق انان قدم بردارد.

جعفری گفت: ایجاد رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال برای جوانان ، خروج اقتصاد از رکود، تحقق وعده‌های زمین مانده در چهار سال دوم باید به عنوان اولویت های دولت دوازدهم قرار گیرد.

خطیب نماز جمعه هرات اظهار داشت: پیروز انتخابات 96 مردم،نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به نشست سران عرب به سرکردگی آمریکا در عربستان با بیان اینکه معرفی ایران به عنوان دشمن خدمت به صهیونیستاست، خاطر نشان کرد:سفر ترامپ به عربستان و تشکیل ائتلاف، چیزی جز ایران هراسی نبود که میخواستند ایران را محور شرارت و پرورش تروریسم معرفی کنند.

ارسال نظرات