نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تاکید براینکه ما نیاز نداریم که دیگران برای‌مان نسخه آموزشی بپیچند، گفت: تصویب سند 2030 مغایر فرهنگ ایرانی اسلامی است، این سند یک سند و پیوست سکولار محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۴۵۹۶
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته کلانشهر اراک ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی گفت: ماه مبارک رمضان ماه جهاد معنوی است و باید همه تلاش کنیم تا با اخلاص و معرفت وارد این اردوگاه الهی شویم.

وی افزود: در این ماه همچنین کسانی که به هر دلیل توانایی روزه گرفتن ندارند یا مسافر هستند بایستی از روزه خواری در ملأعام خودداری کنند، کسی که در ملأ عام روزه خواری می کند تاثیرات این اقدام وی بر جامعه منفی خواهد بود و آثار نامطلوبی دارد، به همین دلیل گناه بزرگی را مرتکب شده که بخشودنی نیست و در دنیا و آخرت مجازات می شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: علاوه بر نهادهای اجرایی و انتظامی، مردم نیز باید به امر به معروف و نهی از منکر تظاهر کنندگان به روزه خواری بپردازند. شئونات این ماه بایستی حفظ شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به لزون بهره‌گیری از این ماه بابرکت، گفت: ماه شعبان و رجب به اتمام رسید و شاید بسیاری از ما فرصت نکردیم اقدام نیکوکارانه ای انجام دهیم اما در ماه مبارک رمضان باید به نحوی عمل کنیم که در پیشگاه خداوند متعال سرافراز باشیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود به حضور حداکثری مردم و خلق حماسه‌ای دیگر در روز 29 اردیبهشت‌ماه اشاره کرد و گفت: این حماسه با حضور مردم فرصت‌شناس، زمان‌شناس و دشمن‌شناس رقم خورد که جای تقدیر از این مردم دارد که بار دیگر با این حضور خود جواب قاطعانه‌ای را به دشمنان اسلام و ایران دادند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: افزود: بیش از 41 میلیون نفر در این انتخابات لبیک به ندای امام و رهبری گفتند، حالا نوبت مسئولان است که حرف هایی در مناظرات زدند حرف هایی در تبلیغات زدند که مصلحت نبود باید جوابگوی آن باشند و هم به وعده هایی که دادند عمل کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی یادآور شد: مردم انتظار دارند با این حضورشان شاهد خدمت مسئولان، منتخبین شوراهای اسلامی و خدمت شهرداران باشند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه انتخابات شوراها بر مبنای لیاقت و کفایت باشد، گفت: شوراها تمام تلاش خود را انجام دهند تا انتخاب شهرداران بر اساس لیاقت باشد نه اینکه براساس وعده‌ها و بازی‌های سیاسی، و دین فروشی، در سطح کشور باید چنین باشد. امیدواریم رئیس جمهور منتخب هم اعضای کابینه و مدیران خود را براساس لیاقت و کفایت انتخاب کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ادامه داد: هواداران رقیب که پوپولیست نیستند ملت ایران و بدنه اصلی جامعه هستند، اگر از سند2030 هم انتقاد می‌شود افراد کم سواد نروند در جلسات مختلف مطالبی را بیان کنند. سند 2030 مغایر فرهنگ ایرانی اسلامی است، این سند یک سند و پیوست سکولار است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تاکید بر اینکه مسئولان مربوطه نخواهند توجیه کنند، گفت: بگویند غلط کردندف رهبر معظم انقلاب اسلامی، علما و مراجع عالیقدر نظر خود را درباره این سند به صراحت اعلام کرده‌اند. هویت ماف هویت اسلام و علی ولی‌الله و فاطمه زهرا(س) است در حالیکه هویت جهان غرب ترامپف نتانیاهو و ملک سلمان است.

وی افزود: ما صدها متن و قانون داریم، ملت ایران نیاز ندارد که دیگران برای آنان نسخه آموزشی بپیچند، وقتی مقام معظم رهبری یک موضوع مشخص را تذکر  می‌دهند، افراد مختلف نباید در مقام پاسخگویی وارد شوند مدام بگویند سند 2030 الزام آور نیست مگر تاکنون کدام سند بین‌المللی الزام آور نبوده است؟

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ضمن محکوم کردن دستگیری شیخ عیسی قاسم توسط رژیم آل‌خلیفه گفت: نباید در مقابل این جنایات سکوت کرد، از علما، سیاستمداران و تمام آزادی خواهان جهان اسلام که مورد حمایت دلارهای سعودی نیستند، انتظار  است تا در برابر چنین جنایاتی سکوت نکنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی کرد: سکوت جوامع  و سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری نسبت به جنایات مختلف علیه مردم مظلوم یمن، عربستان و بحرین مهر تاییدی بر این جنایات است. همه باید به پا خیزیم و از حقوق مظلومین دفاع کنیم.

وی در پایان بااشاره به هفتم خرداد روز افتتاح مجلس گفت: امیدواریم مجلس و نمایندگان تلاش کنند تا خدمتگزار ملت و نظام اسلامی باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات