امام جمعه ایوان گفت: رییس جمهور منتخب به وعده هایی که داده است عمل کند.
کد خبر: ۸۸۶۴۵۹۳
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام "علی‌محمد لروند"؛امام جمعه شهرستان ایوان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ایوان به بحث آفت های زندگی پرداخت وگفت: یکی از آفتهای بزرگ آفت شایعه شازی است ،شایعه در اسلام به شدت مذمت شده و البته کسانی که در این انتخابات برای جلب آراء مردم شایعه‌سازی کردند بدون شک تاوان آن را در دنیا و آخرت پس خواهند داد.

امام جمعه ایوان اظهار کرد:پیامبر اسلام فرمودند "من قومی را می‌شناسم که در قیامت چنان برسینه آنان می‌کوبند که صدای آن را اهل جهنم می‌شنوند و اینان کسانی هستند که شایعه سازی در باره کسانی کرده‌اند که اهل آن کار نبوده‌اند * مولا علی (ع) هم فرمودند که شرورترین مردم کسانی هستند که شایعه سازی می‌کنند.

امام جمعه ایوان با اشاره به روز نسیم مهرافزود: کمک به خانواده زندانیان بدون اجر نخواهد بود و چه بسا کسانی اکنون به خاطر یک مبلغ ناچیز در زندان هستند که افرادی می‌توانند با آزادسازی آنها در حق خانواده‌های آنان بیشترین لطف را داشته باشند.

لروند با تبریک ماه مبارک رمضان تصریح کرد: پیامبر اسلام (ص) این ماه را ماه برکت و رحمت و مغفرت عنوان کردند و فرمودند این ماه افضل الشهور است یعنی بهترین ماه‌ها که ایام آن بهترین ایام و شب‌های آن بهترین شب‌ها و ساعت‌های آن بهترین ساعت‌هاست، امیدوارم همه شما مومنین از برکات این ماه بهره‌مند شوید.

امام جمعه ایوان ادامه داد:از حضور دشمن شکن و۷۳ درصدی یا بیش از ۴۰ میلیونی مردم عزیز ایران درپای صندوق‌های رای تشکر می‌کنم و به رئیس جمهور منتخب تبریک می‌گویم، امیدوارم در عمل به وعده‌هایی که به مردم داده‌اند موفق باشند.

وی ادامه داد: ما نیروهای انقلابی به خاطر تائید آیت‌الله جنتی نتیجه انتخابات را با جان و دل می‌پذیریم ولی از شورای نگهبان انتظار داریم همانطور که خودشان فرمودند تخلفات گسترده بوده عاملان این تخلفات ‌گسترده در هر پست و مقامی هستند با کمک قوه قضائیه دستگیر و به سزای اعمالشان برسانند و تقاضاداریم کمیته‌ای تشکیل شود ‌و این تخلفات را مورد بررسی دقیق قرار دهند و ا‌گر در امانت خیانت شده خائنین به مردم معرفی شوند تا امید مردم از دست نرود.

امام جمعه ایوان گفت:رییس جمهور منتخب قول هایی از جمله اجرای طرح کارورزی 100روز اول،وام ازدواج 20میلیون تومانی ؛توزیع سبد کالا ،ایجاد 950هزار شغل ،در سراسر کشور، ریشه کن کردن فقر،دادند که امیدواریم به قول هایی که داده اند عمل کنند.

لروند تصریح کرد: پیشنهاد اینجانب آن است در این ۹۰۰هزار شغل که می‌خواهید ایجاد کنید سهمیه هر استان به تفکیک مشخص شود و در استان هم سهمیه شهرستان مشخص شود تا آمار دروغ به مردم داده نشود، شکر خدا دیگر این بار نمی‌توانید بگوئید مقصر دولت قبل بوده چون اینبار دولت قبل هم خودتان حساب می‌شوید.

امام جمعه ایوان گفت: برای شفاف سازی اینجانب به عنوان امام جمعه یک شهر سئوال دارم از دو میلیون و ۸۰۰ هزار شغل در چهار سال گذشته چند شغل سهمیه استان ایلام بوده و از این تعداد چند شغل در ایوان ایجاد شده است، انتظار داریم مسؤولین استانداری ایلام و فرماندار ایوان پاسخ این سئوال را شفاف بیان کنند تا ما سهمیه خودمان را از ۹۰۰ هزار شغل سال آینده بدانیم.

وی ادامه داد: جناب رئیس جمهور وعده داده‌اید که ما به گذشته بر نمی‌گردیم ما می‌خواهیم آزادی بیان داشته باشیم من فقط یک سئوال دارم در ایام انتخابات با اینکه تبلیغ آن هم در شورای اداری برای مدیران دولتی ممنوع است اما مشاور شما در امور ایثارگران در شورای اداری به صراحت تبلیغ کرد و وقتی که رئیس بنیاد شهید شهرستان فقط یک تذکر کوچک داد با کمال تعجب و تاسف او را یک روز بعد انتخابات مجبور به استعفاء و سپس عزل کردند.

لروند تصریح کرد: برای ما سئوال است آیا این است مفهوم آزادی بیانی که گفتید مگر شما نفرمودید پناه می‌برم به خدا از بستن دهان مخالفین، ما برای دفاع از حریم ولایت از مال و آبرو و حتی جان خود هم می‌گذریم ولی سنگر ولایت را خالی نخواهیم گذاشت.

امام جمعه ایوان گفت: جناب رئیس جمهور شما وعده دادید که همه تحریم‌های غیر هسته‌ای را بردارید اما دیدید که باز هم سه روز بعد انتخاب شما مجلس سنا تحریم‌های جدید غیر هسته‌ای را علیه ایران تصویب کرد و خبر آن را همین امروز صبح خبرگزاری مدافع دولت در سایت خود قرار داد.

وی ادامه داد: انتخاب خوب نیروهای ارزشی شورای شهر ایوان تبریک می‌گویم و برای آنان آرزوی موفقیت می‌کنم، تاکنون می‌گفتند ایوان مرکز اصلاح طلبی است و ۹۰درصد مردم اصلاح طلب هستند پس بفرمایید چرا در بین این ۷ نفر شورا که نام بردم حتی یک نفر اصلاح طلب وجود ندارد و بفرمائید اگر مردم ایوان ۱۰ درصد طرفدار نیروهای انقلابی و ارزشی هستند آن ۱۲ هزار رای مردم به سید خادم امام رضا (ع) داده شد از کجا آمده بود، اگر کسی فقط کمی روی این موضوع فکر کند اسرار شایعه سازی از خدا بی خبران را درباره تریبون نماز جمعه و امام جمعه را خواهد فهمید.

ارسال نظرات