امام جمعه شهرکیان گفن: پیروز انتخابات، مردم ایران و نظام جمهورى اسلامى هستند که بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.
کد خبر: ۸۸۶۴۵۸۶
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام مهدی خدابنده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکیان ضمن تقدیر از حضور حماسى و پرشور مردم شریف و انقلابی ایران پاى صندوق‌هاى رأى‏، اظهار کرد: مردم با حضور پرشور خود اقتدار نظام را به جهانیان نشان دادند.

وی رمز تقویت امید به آینده و نشاط و سرزندگى مردم را تأمین انتظارات و تحقق وعده‌ها دانست و افزود: وعده‌هایی که به‏ طور شفاف و روشن در حافظه مردم ثبت گردیده است را همواره از دولتمردان مطالبه‌ خواهیم کرد.

امام جمعه شهرکیان با اشاره به اینکه دفاع و تلاش برای تطهیر سند2030 خیانت به نظام است، تصریح کرد: توجیه‌های بی‌اساس برخی افراد، هرگز پذیرفتنی نیست و اجرای این سند سلطه استعمارگران بر نظام اسلامی است و هیچ انسان آزاده‌ای هرگز این سند ننگین را نمی‌پذیرد، طبق این سند فعالیت بهاییت در کشور آزاد و قانونی می‌شود و این به هیچ وجه قابل قبول نیست.

خدابنده مثلث شوم صهیونیسم، ارتجاع عربى و شیطان بزرگ را نمایش فریب سران مرتجع عرب و اثبات سرسپردگی به شیطان بزرگ دانست و گفت: آیا شرکت‌کنندگان در نشست عربی آمریکایی ریاض گمان می‌کنند که آمریکا و رژیم صهیونیستی درصدد یاری اهل تسنن علیه شیعیان هستند یا می‌خواهند عرب را علیه عجم کمک کنند.

وی ادامه داد: حقیقت آن است که ترامپ در دوران تبلیغات انتخاباتی‏ خود فاش کرد که عربستان مانند گاوی است که باید طلا و دلار آن ‏را دوشید و سپس آن‏ را ذبح کرد.

امام جمعه شهرکیان با اعلام انزجار و محکومیت رژیم جنایتکار آل‌خلیفه در سرکوب وحشیانه مردم بحرین و یورش به بیت عالم بزرگ بحرینى آیت‏ الله شیخ عیسى قاسم خاطرنشان کرد: اهانت و بازداشت شیخ عیسى قاسم، دل امت اسلام را جریحه‌دار کرد و سکوت در برابر جنایات آل‌خلیفه بی‌آبرویى مدافعین دروغین حقوق بشر را در گوش‌های ناشنوای سران عرب فریاد می‌زند.

خدابنده ماه نزول قرآن را فرصتى طلایی براى خودسازى و تزکیه و تهذیب نفس و تقویت بنیه معنوى و تقواى فردی، اجتماعى و سیاسى دانست و افزود: همه باید تلاش کنند براى تمرین و ممارست معنوى و تقویت تقواى سیاسى از برکات و فرصت‌های عالی ماه ضیافت الهی بهرمند شوند.
ارسال نظرات