مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه لردگان مقاومت و ایستادگی را تنها راه پیروزی بر دشمن دانست.
کد خبر: ۸۸۶۴۵۴۲
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری: حجت الاسلام حميد رضا نباتي در جمع پاسداران ناحيه لردگان ضمن گرامي داشت سالروز فتح خرمشهر به بررسي مقاومت 35 روزه مردم بومي خرمشهر در برابر هجوم وحشيانه رژيم بعث پرداخت و اظهار کرد : اين موضوع را بايد در چندين كتاب شرح و تفصيل داد با اين وجود ما در اين مجال كوتاه اشاره اي گذرا بر اين حماسه جاودان خواهيم داشت.

وی خاطرنشان کرد: در ابتداي جنگ صدام ماموريت تصرف و پاكسازي خرمشهر را به گردان هاي هشتم و نهم از تيپ 33 نيروي مخصوص واگذار كرده بود.اين نيروها به تصر اينكه نيروهاي مدافعان شهر اندكند و روحيه پاييني دارند پس مي توانند طي چند ساعت شهر را تصرف كرده و پايان ماموريت خود را اعلام كنند. اما با مقاومت و فدا كاري مدافعان شهر عمليات آنها با كندي مواجه شد و مجبور شدند نيروهاي جديدي به منطقه اعزام كنند.

این مسئول تصریح کرد: در مساله مقاومت 35 روزه شهر، بايد در كنار افسران ارتش و شهيد جهان آرا، به يك فرد كليدي ديگر نيز اشاره نمود. حجت الاسلام شهيد شريف قنوتي، نخستين روحاني شهيد دفاع مقدس، نقش تعيين كننده اي در مقاومت خرمشهر داشت.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه لردگان در ادامه افزودند: پس همگان به علت فتح خرمشهر كه همان مقاومت و ايستادگي بود پي برديم و بايد بدانيم كه تنها راه پيروزي در برابر دشمنان مقاومت و ايستادگي است.
ارسال نظرات