خبرهای داغ:
آران‌وبیدگل نیوز در اجرای رسالت خبری خود و لزوم شفافیت هرچه بیشتر در سایه نهال وحدت در این پست به معرفی مفاد توافق صورت گرفته بین طرفین شهر می‌پردازد
کد خبر: ۸۸۶۴۵۱۳
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیح از آران و بیدگل، طی روزهای گذشته، اخبار ضد و نقیضی پیرامون مفاد میثاق‌نامه معتمدین آران‌وبیدگل در فضای مجازی منتشر شد که باعث ایجاد نگرانی بحث و تبادل نظرهای زیادی برای آران‌وبیدگلی‌ها در فضای مجازی شد. وجود بندهای جنجالی در مطالب انتشاریافته توسط برخی افراد باعث ایجاد تنش بین طرفین شهر شده و علامت سوال‌های بسیاری را در ذهن همشهریان ایجاد نمود.
آران‌وبیدگل نیوز در اجرای رسالت خبری خود و لزوم شفافیت هرچه بیشتر در سایه نهال وحدت در این پست به معرفی مفاد توافق صورت گرفته بین طرفین شهر می‌پردازد.

بر اساس اعلام معتمدین بیدگل در جلسه‌ای که شب گذشته با حضور اعضای بیدگلی منتخبین شورای پنجم برگزار گردید، مفاد میثاق‌نامه وحدت آران‌وبیدگل به شرح ذیل می‌باشد:
ائتلاف شورای شهر بایستی بر اساس 3+4(3 عضو بیدگلی + 4 عضو آرانی) خواهد بود.
شهردار مرکزی در طول 4 سال آرانی خواهد بود.
تصدی ریاست شورای اسلامی شهر، به مدت 2 سال با یک عضو بیدگلی و 2 سال باقیمانده با یک عضو آرانی آرانی خواهد بود.
تصدی معاون اداری-مالی شهرداری مرکزی به مدت 2 سال به سال بین یک فرد آرانی و بیدگلی دست به دست خواهد شد.
یکی از معاونین شهرداری مرکزی آرانی و دیگری بیدگلی خواهد بود.
به استقلال و قدرت اجرایی ناحیه‌های دوگانه شهرداری افزوده شود.
کارمندان ناحیه‌ شهرداری آران آرانی، ناحیه بیدگل بیدگلی خواهند بود.
ترکیب 3+4 در بین کارمندان و کارکنان شهرداری مرکزی نیز اجرا شود.
در مورد مرز بین آران‌وبیدگل توافقی حاصل نشده و مقرر شده است که بعد از انتخابات و رسیدن به وحدت در مورد این زمینه بحث و گفتگو شود و کمیته‌ای برای حل این مشکل تشکیل گردد.
در مورد تصدی پست فرمانداری و معاونت آن توافقی صورت نگرفته است، اما با توجه به آرانی بودن شهردار مرکزی به مدت4سال، لزوم بیدگلی بودن فرماندار منطقی به نظر می‌رسد. همچنین در مورد معاونین فرماندار اینگونه صحبت شده است که معاونین دوگانه‌ای برای فرماندار انتخاب شده و از دو سوی شهر باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها