رئیس پلیس شهرستان بهارستان،در گفتگو‌با«بسیج» خبر داد:
فرمانده انتظامي شهرستان بهارستان از دستگيري كلاهبردار يك ميليارد ریالی در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۸۶۴۴۷۶
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰
سرهنگ واحد نورمحمدي ،فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهارستان،در گفتگو‌با خبرنگار بسیج در غرب استان تهران در اعلان این خبر اظهار داشت:در پي شكايت احدي از شهروندان مبني بر اينكه فردي با فريب و ارائه اسناد جعلي جهت خريد زمين مبلغ يك ميليارد و 250 ميليون ريال از وي كلاهبرداري كرده بود رسيدگي به موضوع بصورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهي  قرار گرفت. 
 
اين مقام انتظامي با قدردانی از هوشیاری و همکاری بموقع شهروندان با نیروی انتظامی گفت: مأموران پلیس آگاهي با هماهنگی مقام قضائی و راهنمایی های شاکی پرونده موفق شدند فرد مذكور كه اخاذی کرده بود را شناسائی و دستگیر کنند . 
 
وی با اشاره به اینکه کلاهبردار دستگیر شده در بازجوئی های پلیسی در مواجه با ادله و شواهد به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به مبلغ يك ميليارد و 250 ميليون ريال اعتراف کرد بیان داشت: متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد. 
 
فرمانده انتظامي شهرستان بهارستان در پايان اظهار داشت براي جلوگيري از وقوع اين نوع كلاهبرداري ها به شهروندان توصيه مي شود قبل از معامله اوراق و اسناد ملكي وتجاري ارائه شده توسط فروشنده را به دقت بررسي و پس از انجام اطمينان لازم اقدام به معامله كنند و هرگونه موارد مشكوك را سريعاً به پليس اطلاع دهند.
ارسال نظرات