خبرهای داغ:
در یادواره شهید سیدعبدااله حجازی از شهدای عملیات بیت المقدس مطرح شد:
حجازی گفت: شاخصه اصلی شهید سیدعبدالله حجازی، نجابت، ولایتمداری، دینداری و احترام به والدین بود که توانست شهید را با شهادتش در ۱۶ سالگی و در عملیات بیت المقدس(آزادسازی خرمشهر) به مرتبه ای برساند که این مرتبه لقاء الی الله است.
کد خبر: ۸۸۶۴۴۵۲
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان؛سیدعبدالله حجازی از شهدای عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر است که در سن ۱۶ سالگی در عملیات بیت المقدس به شهادت رسید،اکنون در سالروز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر یادوراه ای به منظور بزرگداشت یاد و خاطره این شهید بزگوار در منزل وی برگزار شد.

سیدمرتضی حجازی همرزم شهید در این یادواره که امروز برگزار شد، با اشاره به اینکه شهدا در دفاع مقدس با امامشان عهد و پیمان بستند گفت: عده ای در صدد هستند تا دفاع مقدس را تحریف کنند، دفاع مقدس از یک آرمان و یک هدف راهبردی بزرگ به نام انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

رزمنده دفاع مقدس با اشاره به این بیت شعر که «چون که صد آید، نود هم پیش ماست» اذعان داشت: شهدای ما در راه دفاع از اسلام جان شیرین خود را فدا کردند و چون دفاع از اسلام، صد بود، نود هم که حفظ میهن و خاک بود حاصل شد.

وی سیره امام خمینی را عاشورایی دانست و افزود: سیره ای که برگرفته از قیام امام حسین (ع) و عاشوراست و حکومتی که دین در آن حاکم باشد دشمن از آن می ترسد.

حجازی خاطرنشان کرد: باید بدانیم با دشمن نمی شود برای حیاتمان مذاکره کنیم، دشمن هدفش نابودی ماست.

وی تصریح کرد: شهید سید عبدالله حجازی با تمسک به سیره یاران امام حسین (ع) و قاسم ابن الحسن زیر بار ذلت نرفت و توانست با حضور آگاهانه و به موقع خویش اسلام را یاری دهد.

همرزم شهید افزود: تفکر رزمندگان اسلام علوی و عاشورایی بود و امروز خیلی ها اینها را نمی پذیرند، همه رزمندگان برای حفظ اسلام جنگیدند، اگر اسلام باشد همه چیز داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها