خبرهای داغ:
به همين مناسبت مراسم مشترکي با حضور کليه نيروهاي مسلح ، امام جمعه شهرستان ، فرماندار ، فرمانده سپاه ، فرمانده نيروي انتظامی،مسئولین و کارکنان ادارات، بسيجيان، و خانواده هاي شهداي باغملک در محل حسینیه مدافعان حرم برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۴۴۰۹
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳

فرمانده سپاه ناحیه باغملک در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و فرماندهان فتح خرمشهر، اظهار کرد: ملت ایران با مقاومت و حماسه در دوران دفاع مقدس مشت محکمی بر دهان استکبار و قدرت‌های شیطانی وارد کردند.

 

سرگرد پاسدار شاپور احمدی با بیان اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس با اتکا به سلاح ایمان به خدا و برحق بودن جبهه مقاومت توانستند این حماسه تاریخی را خلق کنند، اظهار کرد: رزمندگان اسلام با توکل بر خداوند متعال و با اخلاص و صداقت و شجاعت و وحدت بی‌نظیر نیروهای مسلح چون ارتش، سپاه، بسیج به رهبر امام خمینی(ره) خرمشهر را فتح کردند

 

سرگرد احمدی افزود:سوم خرداد به عنوان نقطه عطف ۸ سال دفاع مقدس همواره فرصت مناسبي براي انتقال رشادت‌هاي رزمندگان، جانبازان و شهدا به نسل جوان انقلاب اسلامي است.

 

اداي احترام به مقام شامخ شهداء، بازديد از نيروهاي مسلح مستقر در ميدان صبحگاه، اهتزاز پرچم مقدس جمهوري اسلامي و اجراي نيايش از برنامه هاي اين آيين بود.

همچنین در این مراسم از دو خانواده شهید که در عملیات بیت المقدس به شهادت رسیدند با اهداء لوح و هدیه جلیل شد و در پایان گلزار شهدای باغملک عطرافشانی و غبار روبی شد

 

در ساعت ۲ بعد از ظهر روز ۳ خرداد ۱۳۶۱ پس از ۳۴ روز نبرد بی‌امان، خرمشهر به طور کامل از اشغال نظامیان عراق خارج شد و عملیات بیت‌المقدس که در دهم اردیبهشت این سال آغاز شده بود، به پیروزی رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها