خبرهای داغ:
امام جمعه دزفول درآیین بزرگداشت چهارم خردادروزدزفول:

روز چهارم خرداد برای همه ی ملت ما نماد مقاومت مردم در مقابل دشمن است

به گزارش خبرگزاری بسیج ازدزفول آیین بزرگداشت چهارم خردادروزمقاومت وپایداری مردم دزفول باحضورمسوولین لشکری وکشوری واقشارمختلف مردم بصیردزفول امروزپنجشنبه چهارم خردادماه درمصلای جمعه این شهرستان برگزارشد.
کد خبر: ۸۸۶۴۳۹۹
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ازدزفول آیین بزرگداشت چهارم خردادروزمقاومت وپایداری مردم دزفول باحضورمسوولین لشکری وکشوری واقشارمختلف مردم بصیردزفول امروزپنجشنبه چهارم خردادماه درمصلای جمعه این شهرستان برگزارشد.

امام جمعه ی دزفول در این همایش ابراز داشت: امروز برای ملت عزیز ما، استان دلاور و شهر قهرمان دزفول روز بزرگی است؛ روزی که نمایانگر گنج ایثار و مقاومت می باشد.

حجت اسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی ادامه داد: روز چهارم خرداد برای همه ی ملت ما نماد مقاومت مردم در مقابل دشمن است؛ مردمی که در مقابلتجاوز دشمنبا شهامت و استقامت ایستاده و پایداری کردند.

سخنران آغازین برنامه اظهار داشت: زنان و مردان و همه ی اقشار مردم دزفول قهرمان با تمام قامت جانانه و مردانه مقابل دشمن ایستادند؛ شیرزنان و دلیرمردان جوانان را به جبهه اعزام نمودهو در پشت جبهه زنان ایستادگی کرده و پشتیبانی کرده وبرای جبهه امکانات فرستادند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول اذعان کرد: خانه ها بر اثر موشک بعثی خراب می شد ولی مردم هر بار آنها را بازسازی می کردند تا جایی که برخی منازلتا سه مرتبهبازسازی شد.

وی بیان داشت: نماز جمعه در دزفول یک بار هم تعطیل نشد و دشمن با شلیک ۱۷۶ موشک ۲۵۰۰ توپ و هزارات راکت هواپیما به این شهر نتوانست به هدف خود برسد.

امام جمعه ی دزفول تاکید کرد: طبق منویات رهبری دفاع مقدس یک گنج است و نباید مشمول غفلت و فراموشی قرار گیرد؛ باید یاد و خاطره اش را زنده نگهداریم.

قاضی دزفولی متذکر شد: کسانی هستند که در داخل با دشمن هم صدا هستند. مردم بصیر و دانا هرگز از آرمان های انقلاب و گنج های آن دست بر نمی دارند.

سخنران آغازین برنامه یادآور شد: همان طور که شهید جهان آرا گفت: اگر شهر سقوط کند آن را پس می گیریم اما نباید ایمانمان برود؛باید مراقب ایمان جوانانمان باشیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول تصریح کرد: دزفول قهرمان توانست بیش از ۲۶۰۰ سردار و شهید فدای اسلام و کشور کند، هفت فرمانده ی لشکر تقدیم نماید که در فرهنگ ایثار و مقاومت سرمایه ای گرانبها هستند.

وی در پایان اعلام داشت: علما و بزرگان بسیاری در این شهرستان زیسته اند که مرحوم آیت الله قاضی نماینده ی امام راحل که دست رزمندگان را می بوسید و می گفت: «به دنبال رزمندگان به راه می افتم تا خاک قدمهاشان توتیای چشمم باشد» از آن جمله به شمار می رود.

قابل توجه است نمایشگاه پشتیبانی دفاع مقدس در حاشیه ی این مراسم برای مشاهده ی مردم و مسئولین حاضر آماده شده است.

همچنین اجرای گروه سرود، شعرخوانی به گویش دزفولی توسط ابراهیم نصرالهی و گروه نمایش از دیگر برنامه های این همایش می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها