مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان:
سال گذشته با همراهی ائمه جمعه و روحانیت مبلغ قریب به ۸۵ میلیارد ریال زکات در استان زنجان جمع آوری شده است .
کد خبر: ۸۸۶۴۳۷۳
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
  • به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در گردهمایی مبلغین و مبلغات استان زنجان گفت: کمیته امداد به نیابت از ولی وظیفه رسیدگی به نیازمندان در جامعه را برعهده دارد.

صفری با اشاره به اینکه راهبرد کمیته امداد انسان پروری به جای فقیر پروری و توانمندسازی به جای تواندهی است، افزود: تولید فقر براثر آسیب های اجتماعی صورت میگیرد و برای کاهش آسیب های اجتماعی و به تبع آن فقر در جامعه همه باید همت کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: امروز زنجیره ای از خدمات در کمیته امداد به منظور افزایش سطح معیشتی خانواده های نیازمند و باهدف توانمندسازی و خود اتکایی این خانواده ارائه می شود .

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان تصریح کرد: رویکرد کمیته امداد علاوه بر پرورش و ارتقاء روحیه خوداتکایی و خودکفایی خانواده های نیازمند احیای عزت نفس خانواده هاست.

صفری افزود: سالانه ۱۰درصد از جامعه هدف کمیته امداد توانمند و از چرخه حمایتی این نهاد خارج میشوندکه موجب می شود عزت نفس و اعتماد به نفس به این خانواده ها بازگردد.

وی در ادامه اظهار داشت: درخواست همکاری از روحانیت معزز برای تبیین زکات در روستاهاو شهرها ، تبلیغ و ترویج سنت های حسنه اسلامی از جمله یتیم نوازی و کمک به فقرا و نیازمندان،هزینه کرد زکات برای فقرا و نیازمندان و جمع آوری زکات فطره با محوریت مساجد در منابر ماه مبارک

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه آثار بالادستی زکات برکت در جامعه است، خاطر نشان ساخت: سال گذشته با همراهی ائمه جمعه و روحانیت مبلغ قریب به ۸۵ میلیارد ریال زکات جمع آوری شده است .

ارسال نظرات