فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار:

مهم‌ترین عامل پیروزی و فتح خرمشهر، اتحاد بود

فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار مهم‌ترین عامل پیروزی و فتح خرمشهر را اتحاد عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۶۴۳۵۳
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علی یعقوبیان در جمع پرشورمردم، مسئولین و بسیجیان در سالروز گرامیداشت  فتح خرمشهر در محل حسینه ثارالله سپاه شهرستان رشتخوار ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم این شهرستان در انتخابات ۲۹ اردیبهشت گفت: حضور حماسی و خلق حماسه ۲۹ اردیبهشت برگ زرینی دیگر بر افتخارات مردم این شهرستان بود.

وی در ادامه پایان انتخابات را آغاز پیشرفت و سربلندی کشور دانست و عنوان کرد: پس از خلق حماسه‌ای بزرگ و پایان ماراتون انتخابات باید آغازگر پیشرفت و سربلندی هر چه بیشتر در کشور باشیم.

وی با اشاره به اینکه ۳ خرداد ۶۱ مظهر نماد مبارزه ایرانیان است، افزود: فتح خرمشهر باعث شد عراق برگ برنده خود را از دست بدهد، با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی و عناد آمریکا به کشور بیشتر و پس از فتح خرمشهر این دشمنی‌ها دو چندان شد.

وی با اشاره به نتایج فتح خرمشهر در سطح بین‌المللی و جهانی نیز افزود: یکی از نتایج مهم پس از فتح خرمشهر در کشور تغییر نگاه‌ها و نگرش جامعه بین اللملی نسبت به ایران بود.

وی با اشاره به ادامه‌دار بودن مقاومت‌ها در جبهه‌ها حق علیه باطل در خارج از خاک کشور نیز افزود: امروز پیروزی‌های مکرر جبهه مقاومت نیز باعث نگرانی دشمنان اسلام شده است.

وی فتح خرمشهر را باعث ایجاد روحیه نشاط و شادمانی در بین مردم دانست و تصریح کرد: مهم‌ترین عامل پیروزی و فتح خرمشهر اتحاد بود، امروز ما خرمشهرها در پیش داریم، اتحاد ما فتح تمامی سنگرها را رقم خواهد زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار