رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خلیل‌آباد گفت: عملیات بیت‌المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد تمام محاسبات ابرقدرت‌های نظامی دنیا را بر هم زد و آن‌ها را متحیر کرد.
کد خبر: ۸۸۶۴۳۵۱
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
حسین رزمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: خرمشهر شهر استقامت، پایداری و خون بود که در سوم خرداد بعد از ۱۹ ماه اسارت آزاد شد.

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: عملیات بیت‌المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد تمام محاسبات ابرقدرت‌های نظامی دنیا را بر هم زد و آن‌ها را متحیر کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خلیل‌آباد فتح خرمشهر را لذت‌بخش‌ترین پیروزی هشت سال جنگ تحمیلی دانست و تصریح کرد: رزمندگان ایران اسلامی به رخ همه جهانیان کشیدند که قدرت به سلاح و تجهیزات نظام نیست بلکه قدرت داشتن آرمان‌های والای الهی و پیروی بی‌چون‌وچرا از ولایت‌فقیه است.

وی با تأکید بر اینکه تبعیت از ولایت‌فقیه را در تمام لحظات لازم و ضروری است اذعان کرد: لشکریان مخلص و پرتوان اسلام در سپاه، بسیج و ارتش از ولایت‌فقیه زمان خود حضرت امام خمینی (ره) بی‌چون‌وچرا پیروی کردند و پیروزی‌های بزرگی را به دست آوردند.

رزمی بابیان اینکه آزادسازی خرمشهر یک روز ملی در کشور محسوب می‌شود، عنوان کرد: در سی‌وپنج سال پیش و در چنین روزهای پرشکوهی، میهن اسلامی شاهد اوج شکوه و عظمت فدائیان قرآن و اسلام و امام (ره) بودند.

وی همچنین ابراز کرد: شهرستان خلیل‌آباد نیز از این حماسه بی‌نظیر بی‌بهره نبود و با تقدیم ۸ شهید در جریان آزادسازی خرمشهر باعث غروری شادی‌آفرین برای هم‌وطنان شد.

این مقام مسئول در پایان تأکید کرد: امروزه باید یاد و خاطره همه شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران سرافراز به‌ویژه عملیات پیروز بیت‌المقدس را گرامی داشت و بر خود ببالیم که از فرزندان این آب‌وخاک هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها