مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کلیبر:

رزمندگان با ایمان راسخ خرمشهر را آزاد کردند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کلیبر در جمع پایوران این ناحیه سوم خرداد را روز مقاومت، ایثار و شهادت خواند و گفت: رزمندگان با ایمان راسخ و روحیه ای نترس در مقابل دشمنان تا دندان مسلح توانستند خرمشهر را از دست دشمن بگیرند.
کد خبر: ۸۸۶۴۳۲۸
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام امیر شکوریان افزود: وعده خداوند بر این است که پیروزی عاقبت اذان متقیان است و چون رزمنگان با تقوای و ایمان به میدان دفاع رفته بودند و برای حفظ اسلام می جنگیدند در نهایت خرمشهر که هیچ وجبی از ایران در تصرف دشمن نماند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه برای باز پس گیری وجب به وجب مناطق تصرف شده خون داده شد ولی این خون ها تا ابد جاری بوده و هدایتگر مسیر حرکت نسل های انقلاب خواهند بود.

حجت الاسلام شکوریان انتخابات اخیر را پیروزی بزرگی برای نظام و انقلاب عنوان و بیان کرد: مردم ایران بعد از 39 سال با حضور گسترده پای صندوق های رای به دشمنان و یاوه گویان هشدار دادند که همان مردم دوران دفاع مقدس هستند و در صورت نیاز آماده اند خرمشهر های گوناگون را آزاد کنند.

وی اضافه کرد: انتخابات قدرت و اقتدار مردم و نظام را برای دنیا ثابت کرد و امریکا و دیگر دشمنان ایران و اسلام را لرزاند چراکه آن ها با تمام امکانات تلاش کردند مانع حضور مردم پای صندوق رای بشوند ولی با یک اشاره ولایت مردم آمدند و تودهنی محکمی نصیب یاوه گویان شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار