خبرهای داغ:
امام جمعه شبستر در آیین گرامیداشت سوم خرداد، با بیان اینکه بزرگترین درس حماسه سوم خرداد استقامت و پایداری است، تاکید کرد: این روحیه پایداری و فرهنگ مقاومت همواره در طول تاریخ رمز پیروزی بوده است.
کد خبر: ۸۸۶۴۲۷۷
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت السلام سیفعلی محمدزاده با اشاره به آیه شریفه، «ان الذين قالو ربناالله ثم استقاموا تتنزل عليهم الملائكه الا تخافوا و لاتحزنوا و ابشرو بالجنه التي كنتم توعدون» گفت: اينكه خداوند متعال توحيد را در كنار استقامت و پايداري قرار داد، حاكي از ارزش بالاي پايداري و مقاومت در مسير حق است.

وی اظهار داشت: امروز روحیه استقامت و پایداری و شهادت طلبیو ایمان و اتحاد و مقاومت پایداری در امت اسلام و نیروی های بسیج مردمی هیمنه پوشالی استکبار جهانی راشکسته و نویدبخش آینده ای درخشان برای نظاماسلامی است.

 

فرمانده سپاه ششبستر نیز در ادامه این آیین گفت: تاریخ پرفراز و نشیب خرمشهر، سرشار از حماسه های غرورآفرین و مقاومت دلیرمردانی که با شور و شوقی وصف ناپذیر، به استقبال خطر رفتند و جان برکف، ماندگارترین و حماسی ترین لحظه های تاریخ را به نام خود و ایران در برگ های زرین تاریخ قرن ثبت کردند.

جعفر رزمی افزود: خرمشهر حدیث مقاومت و جانبازی دلیرمردان، نماد شجاعت و دلاوری و سند افتخار ملتی است که برای دفاع از آبرو و ناموس خود، از جوانان برومند خویش گذشتند.

وی ادامه داد: سوم خرداد تاریخ مجسم و نمونه عینی صلابت و استواری جوانان جان برکفی است که صادقانه و بی ریا و گمنام، به استقبال شهادت رفتند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها