خبرهای داغ:
حجت الاسلام انصاری در «شب شعر و خاطره ایثار»:

ایثار و فداکاری رمز موفقیت هر حرکتی است

مراسم«شب شعر و خاطره ایثار» چهارشنبه 3خرداد همزمان با فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور شاعران برجسته کشور و شعر خوانی و خاطره گویی رزمندگان هنرمند دوران دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۴۲۶۸
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم«شب شعر و خاطره ایثار» چهارشنبه 3خرداد همزمان با فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر در شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد.
 
این مراسم که به همت خانه فرهنگ ایثار و مقاومت برگزار شد با با حضور شاعران برجسته کشور و شعر خوانی و خاطره گویی رزمندگان هنرمند دوران دفاع مقدس نیز همراه بود.
 
حجت الاسلام محمد علی انصاری مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران، استاد پرویز بیگی حبیب‌آبادی، استاد مصطفی محدثی خراسانی، دکتر محمود اکرامی‌فرد و هادی خورشاهیان از جمله حاضران در مراسم شب شعر و خاطره ایثار بودند.
 
 حجت الاسلام انصاری در این مراسم به فداکاری و ایثار کم نذیر رزمندگان در عملیات بیت المقدس اشاره کرد و گفت: ایثار، فداکاری و توکل بر خدا رمز پیروزی رزمندگان ما در این عملیات سخت و دشوار بود و دیدیم که چه مقتدرانه بدون آنکه حتی ذره ای از خاک خرمشهر را تقدیم دشمن کنیم، آن را بازپس گرفتیم.
 
وی با تأکید بر اینکه ایثار و فداکاری رمز موفقیت هر حرکتی است، افزود: امروز اگر در هر محفلی سخن از امام حسین(ع) و قیام عاشورا و سخن از دوران دفاع مقدس است، نتیجه و حاصل رشادت ها و ایثارگری های فراوانی است که موجب ماندگاری آنها شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها