فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه گفت: حماسه غرورآفرین آزادسازی خرمشهر سیلی محکمی به صدام زد و باعث شد تا ابهت دذشمنان نظام در کمتر از سه روز شکسته شود.
کد خبر: ۸۸۶۴۲۳۳
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار مجید احمدجعفری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ساوه ضمن گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر گفت: زمانی که دشمن به خاک ما یورش آورد و مرزهای ما را درنوردید ملت ایران به ندای حضرت امام راحل لبیک گفتند و همه لباس رزم پوشیده و راهی جبهه‌ها شدند.

وی افزود: روحیه انقلابی ملت ایران از بدو تشکیل انقلاب اسلامی موجب پیروزی‌های غرور آفرین نظیر فتح خرمشهر و حماسه سوم خرداد بود که همین حماسه غرورآفرین سیلی محکمی به صدام زد و باعث شد تا ابهت رژیم بعث و حامیانش که در راس آن‌ها استکبار جهانی بود، در کمتر از سه روز شکسته شود.

سرهنگ پاسدار مجید احمدجعفری افزود: سوم خردادماه و فتح خرمشهر مظهر اعتماد ملی به توان داخلی و تجلی ایثار، مقاومت، از خودگذشتگی و جانفشانی ملت ایران است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه تصریح کرد: هرگاه دشمنان اسلام خواستند نمادی از مقاومت ملت ایران را مثال بزنند به سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کردند و این نماد توانسته است قدرت بازدارندگی کشور را تقویت کند.

وی در پایان تاکید کرد: در سوم خرداد ملت ایران برای دفاع از میهن خویش بپا خاست و مظهر اراده ملی در این روز رقم خورد و نشان داد که نظام اسلامی بدون وابستگی به هیچ کشوری قادر است از مرزهای خود محافظت کرده و دشمن را مجبور به عقب‌نشینی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات