اعزام ۲۳۰ مبلغ ویژه ماه مبارک رمضان در میناب

رئیس اداره تبلیغات اسلای شهرستان میناب گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان مبلغان دینی و روحانیان به مناطق مختلف این شهرستان اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۶۴۲۰۵
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام محمد بنی خزاعی رئیس اداره تبلیغات اسلای شهرستان میناب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان گفت: تبلیغ یکی از رسالت های اصلی طلاب  است  که این مهم در مناسبت های تبلیغی همچون ایام ماه مبارک رمضان مورد اهتمام  روحانیون و مبلغان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلای میناب با بیان اینکه هرساله با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان پرونده تبلیغی ویژه ای برای میناب باز می شود، بیان داشت: امسال هم همچون سنوات گذشته از مدت ها قبل از ماه مبارک رمضان جلسات و هماهنگی های لازم برای اعزام مبلغ با نهادهای همسو برگزار و ساماندهی خوبی در زمینه تبلیغ انجام شده است.

بنی خزاعی از اعزام ۲۳۰ مبلغ طی ماه مبارک رمضان دراین شهرستان خبرداد و گفت: از این تعداد ۶۰ نفر مبلغ بومی و ۱۷۰ نفر نیز از  مبلغان غیر بومی هستند.

وی هدف از اعزام طلاب و روحانیون جوان برای برگزاری فعالیت‌های تبلیغی و اجرای برنامه‌های فرهنگی عنوان نمود و تصریح کرد: برگزاری نماز جماعت، احکام و آموزش قرآن، مشاوره و پاسخگویی به سوالات دینی و شبهات از برنامه‌هایی است که در طول ماه مبارک رمضان  انجام می‌شود.

به گفته رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب،طلاب و روحانیون تبلیغی برای ترویج دین اسلام و تبیین ارزش‌ها و برکات ماه مبارک رمضان در دویست و ۶۳ مسجد فعالیت خواهند کرد تا مردم را از نزدیک با فلسفه ناب اسلام و قرآن کریم آشنا سازند.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلف قرآنی، مذهبی و دینی در ۲۶۳ مسجد فعال در سراسر روستاها، بخش و مرکز شهرستان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام بنی خزاعی بیان داشت: مراسم جزءخوانی قرآن کریم در ۱۳۰ مسجد محوری،جشن میلاد کریم اهل بیت(ع)، سفره افطلاری در تمامی مساجد، برگزاری مراسم لیالی قدریکی از  برنامه های محوری در این مدت خواهد بود..

رئیس اداره تبلیغات اسلای میناب ابراز داشت: برای فرهنگ‌سازی در زمینه‌های مختلف، نیازمند جهاد هستیم زیرا تنها با مدیریت و تلاش جهادی می‌توانیم به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ پاسخ شایسته دهیم.


ارسال نظرات