خبرهای داغ:
ياسر متانت
مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در گلپايگان
سردار محمود زاده گفت: دشمن تا زماینکه از ارزش هایمان کوتاه نیاییم دست از مخاصمه برنخواهد داشت و می خواهد اسلامی همچون عربستان داشته باشیم که تابع خواسته های آنان باشیم.
کد خبر: ۸۸۶۴۲۰۱
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرنگار بسيج از گلپايگان، مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سردار عبدالله محمودزاده در همایش بزرگداشت سالروز آزادسازی فتح خرمشهر روز ملي مقاومت ،ايثار و پيروزي که در سالن بصيرت ناحيه مقاومت بسيج گلپایگان برگزار شد اظهار کرد: دشمن تا زماینکه از ارزش هایمان کوتاه نیاییم دست از مخاصمه برنخواهد داشت و می خواهد اسلامی همچون عربستان داشته باشیم که تابع خواسته های انان باشیم.

وی با اشاره به اینکه مذاکره باید عزتمندانه باشد تصریح کرد: عدم تبعیت از دشمنان باید در وجود همه باشد و این مهم که اینها دشمن هستند و دست از دشمنی برنخواهند داشت باید در نظر گرفته شود.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمن می خواهد هم جنس بازی را در کشورهای ما رسمیت دهد یاداور شد:او می خواهد روحیه دشمن ستیزی و رشادت را در بین جوانان کم رنگ کند.

سردار محمود زاده گفت: دشمن می خواهد انگیزه های انقلابی را بگیرد و ذائقه های ما را عوض کند.

وی با بیان اینکه جوانان امروز بیدارتر از قبل هستند، خاطرنشان کرد: همین جوانان اگر کشور در خطر بیفتد در خط اول میدان نبرد خواهند بود.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با یاداوری اینکه اکثر افرادی که با انگیزه های انقلابی بر سر صندوق های رای حاضر می شوند بیان کرد: هر رای که ما به صندوق بیاندازیم تیری به چشم دشمنان است.

سردار محمود زاده این دوره از انتخابات را آرام ترین انتخابات در سالهای گذشته و با مشارکت بالا دانست و گفت: در سال ۸۸ علی رغم مشارکت بالا و شیرینی این پیروزی را بر دهان مردم تلخ کردند.

وی با نکوهش حب پست و مقام و اشرافیت گری که از هوای نفس است عنوان کرد: برخی برای شرکت در انتخابات و گرفتن پست و مقام میلیون ها تومان خرج می کنند.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه برخی در کنار و یار امام بودند ولی پس از چند سال روحیه سازش را پیش گرفتند خاطرنشان کرد: امام روحیه سازش با دشمن نداشتند و حتی در قطع نامه نیز پیامی رسا به ملت دادند که دشمن دشمن است.

سردار محمود زاده با بیان اینکه برخی خواستند رهبر معظم انقلاب را نیز وادار به سازش کنند تصریح کرد: رهبر آیه جهاد را در مقابل این سخنان ذکر کردند و گفتند اگر مذاکره می کنیم باید عزتمندانه باشد.

ارسال نظرات