خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت مخابرات استان فارس میزان مطالبات این شرکت را ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.
کد خبر: ۸۸۶۴۱۷۳
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۹
علی اصغر روزگاربعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سال گذشته  خطوط تلفن ثابت بیش از 120 هزار مشترک بدهکار در استان فارس جمع‌آوری شده است، اظهارداشت: میزان مطالبات این شرکت از مشترکان تلفن‌ ثابت 40 میلیارد تومان و از مشترکان تلفن همراه 60 میلیارد تومان است.  

وی ضریب نفوذ تلفن همراه در استان فارس را بیش از 98 درصد عنوان و بیان کرد: تعداد خطوط تلفن ثابت در این استان یک میلیون و 911 هزار و 198 خط و تعداد خطوط مشغول به کار یک میلیون و 543 هزار و 649 خط است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان فارس هزینه هر خط تلفن ثابت به صورت نقدی را کمتر از 200 هزار تومان و به صورت اقساطی 218 هزار تومان اعلام کرد.

روزگار به اجرای فاز هفت پلاس در بهسازی خدمات تلفن همراه اشاره و اضافه کرد: این فاز از اول خردادماه امسال عملیاتی شده است و طی آن تلاش خواهد شد با شناسایی نقاطی که پوشش یا ارائه سرویس همچنان ضعف دارد، با نصب دکل‌ها و با بهسازی دکل‌های جدید خدمات مطلوب‌تر ارائه شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان  فارس با تاکید بر اینکه زیرساخت‌هایی برای واگذاری خطوط تلفن ثابت به متقاضیان در نقاطی از استان و شهرستان شیراز فراهم شده است، گفت: ظرفیت جدیدی برای واگذاری 60 هزار شماره در بسیاری از نقاط شیراز ایجاد کرده‌ایم.

عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان فارس گفت: سال گذشته با اقدامات انجام شده توسط این شرکت، ظرفیت ارائه خدمات تانوما یا کشیدن خط فیبرنوری برای مشترکین تلفن ثابت، به میزان 60 هزار شماره ایجاد شده است؛ امسال نیز ایجاد 120 هزار ظرفیت تانوما در استان فارس در دست اقدام قرار دارد.

روزگار اجرای طرح حذف قبوض تلفن‌های همراه و ثابت را یادآور شد و از مشترکان مخابرات در استان فارس درخواست کرد با مراجعه به سامانه‌های 3000713  تقاضای خود برای حذف قبض را ثبت کرده و از مزایای این طرح نیز بهره‌مند شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها