خبرهای داغ:
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از تمدید مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره فرهنگی هنری استانی پیشگیری از اعتیاد «راه و چاه» خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۴۱۳۴
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، علی محرمی گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را تا سی و یکم خردادماه جاری به دبیرخانه جشنواه یاد شده ارسال کنند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را تبیین جایگاه فرهنگ و هنر در پیشگیری از آسیب های اجتماعی، تبیین نقش و جایگاه اصحاب فرهنگ و هنر در اجتماعی کردن مبارزه با اعتیاد و حساس کردن افراد جامعه نسبت به مساله اعتیاد عنوان کرد.

محرمی بیان کرد: جشنواره فرهنگی هنری استانی پیشگیری از اعتیاد راه و چاه در بخش های مختلف فیلم کوتاه، عکس، شعر، نقاشی و کاریکاتور برگزار می شود و در بخش عکس هر عکاس می تواند سه قطعه تک عکس در موضوعات جشنواره ارسال کند.

وی افزود: دبیرخانه این جشنواره، ارسال کننده را صاحب اثر می شناسد ولی در صورتی که خلاف آن ثابت شود همه امتیاز متعلق باطل و اثر ارسالی از مراحل جشنواره حذف خواهد شد.

محرمی گفت: در بخش شعر نیز آٍثار در دو بخش ترکی و فارسی پذیرفته می شود و محدودیتی در ارایه تعداد اثر نیست و همچنین در بخش نقاشی نیز هر هنرمند می تواند سه اثر تولیدی ارایه کند و تکنیک ارایه آثار آزاد است.

معاون هنری اداره کل اضافه کرد: همچنین در بخش فیلم نیز علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب داستانی، مستند و پویانمایی ارایه کنند و هر فیلمساز می تواند سه اثر خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند و در بخش کاریکاتور نیز هر هنرمند می تواند پنج اثر خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

وی تاکید کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را تا پایان خردادماه جاری به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، دفتر فرهنگ آموزش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی ارسال کنند.

ارسال نظرات