معاون بازرسی سپاه روح‌الله استان مرکزی:

نظام اسلامی مخالف تفکرات لیبرالی و سکولاری غرب/برخی به دنبال کُند کردن حرکت انقلاب هستند

معاون بازرسی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: نظام اسلامی با تفکر لیبرالی و سکولاری سردمداران آمریکا و رژیم صهیونیستی که به دنبال برده‌داری مدرن در دنیای کنونی هستند مخالف است.
کد خبر: ۸۸۶۴۱۲۱
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار بیک‌محمدی معاون بازرسی سپاه روح‌الله استان مرکزی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان محلات که به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر در سپاه این شهرستان برگزار شد، آزاد سازی خرمشهر را دفاع از کیان ایران اسلامی و انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی ریشه در مکتب عاشورا دارد و با پیروزی انقلاب اسلامی بود که اسلام ناب محمدی(ص)، پس از دوران پیامبر اسلام(ص) احیا شد.

وی افزود: امام خمینی(ره) انقلاب کرد چراکه جاهلیت مدرن به سبک عربستان جاهلی در حال گسترش بود، در حقیقت پیروزی انقلاب اسلامی پیروزی نور بر ظلمت بود.

معاون بازرسی سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی همواره علیه انقلاب به دنبال توطئه‌چینی و دسیسه بوده و هستند، گفت: دشمنان نظام اسلامی به هیچ وجه گسترش نور انقلاب اسلامی را بر نمی‌تابند؛ چراکه استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ انقلاب را در مقابل خود ارزیابی می‌کنند.

سرهنگ پاسدار بیک‌محمدی آزاد سازی خرمشهر را در سوم خرداد سال ۶۱ نتیجه مبارزه بی‌امان رزمندگان اسلام در مقابل جبهه باطل دانست و گفت: در عملیات غرورآفرین آزادسازی خرمشهر رزمندگان اسلام با به اسارت درآوردن ۱۹ هزار عراقی، ۱۶ هزار کشته و انهدام ۹۶ هواپیمای دشمن و به غنیمت گرفتن ۱۶۵ تانک، دشمن تا بُن دندان مسلح را به زانو درآوردند.

آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی

وی افزود: آزادسازی خرمشهر به عنوان نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس شناخته می‌شود، چراکه با آزادسازی خرمشهر قهرمان، سرنوشت جنگ به نفع اسلام در برابر جبهه کفر تغییر کرد. تا قبل از آزادسازی خرمشهر صدام خود را پیروز میدان جنگ می‌دانست و بعد از این فتح مهم بود که قوای خود را از دست رفته دید و دریافت که باید پای میز مذاکره بنشیند.

معاون بازرسی سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به پیام تاریخی امام خمینی(ره) گفت: حضرت امام خمینی(ره) فرمود «فتح خرمشهر، فتح خاک نبود بلکه فتح ارزش‌های انسانی بود» همچنین رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جمع پاسداران فرمودند«ما خرمشهرهای بسیار در پیش داریم و باید مجاهدانه برای این انقلاب در پی فتح آنان باشیم.»

سرهنگ پاسدار بیک‌محمدی یکی از خرمشهرهای پیش روی انقلاب اسلامی را افکار، عقاید و اندیشه جوانان و مسئولین دانست و گفت: افکار، عقاید و اندیشه جوانان و مسئولین نظام اسلامی در جبهه فرهنگی آماج حملات دشمنان است چراکه دشمن می‌داند با وجود نیروهای مقتدر نظامی در کشور، فتح سرزمین ما برای آنان مقدور نیست و به همین دلیل به دنبال تسخیر افکار، عقاید و اندیشه‌ها هستند.

دشمن به دنبال تسخیر افکار و عقاید و اندیشه جوانان و مسئولین

وی افزود: دشمنان قدرت نظامی و فیزیکی ما را درک کرده‌اند بنابراین در حال حاضر عکس‌العمل فیزیکی و جنگ نظامی در راه نیست از این رو در جبهه فرهنگی تلاش دارد تا تفکر جوانان و مسئولین ما را تسخیر کند و در حقیقت خواهد توانست با دست یابی به این هدف خود در این جبهه جمهوری اسلامی را فتح کند.

معاون بازرسی سپاه روح الله تصریح کرد: بعثت نبی اکرم (ص)، جبهه‌ای در مقابل دشمنان موحدین است. خداوند انسان را خلق کرد تا خود را به قله کمال برساند ولی متاسفانه عده‌ای این هدف را گم کرده‌اند و با پیروی از مکتب لیبرالی و سکولاری غرب به دنبال مادیات و کسب سود بیشتر هستند و به همین دلیل با معنویات، ایمان و اخلاق مخالفت می‌کنند.

وی افزود: انقلابیون واقعی و مدافعان ارزش‌های انسانی متحجر و خشن نیستند بلکه روحیه ایثارگری، شهادت طلبی و نوعدوستی آنان برگرفته از آیات و احادیث است؛ قرآن سراسر نور، رحمت، ارتباطات اسلامی و انسانی با هدف رساندن انسان‌ها به قله کمال است.

برخی به دنبال کُند کردن حرکت انقلاب هستند 

معاون بازرسی سپاه روح الله تصریح کرد: برخی دوست دارند الفاظ قرآنی و فرهنگ ایثار و شهادت را با تفکر خود در راستای کُند شدن حرکت انقلاب ترجمه کنند این افراد و پیروانشان باید بدانند شاید حرکتِ قطار انقلاب در مقطعی به خاطر کم کاری آنان کُند شود ولی کسی نمی‌تواند حرکت آن را متوقف سازد و سرانجام، این قطار به سرمنزل مقصود خواهد رسید.

انقلاب اسلامی مخالف برده‌داری مدرن 

سرهنگ پاسدار بیک‌محمدی هدف انقلاب اسلامی را برچیدن بساط ظلم، ستم و چپاول استعمارگران و اربابان زر و زور و تزویر دانست و گفت: انقلاب اسلامی با تمامی مردم روی کره خاکی ارتباط دوستانه دارد و با تفکر لیبرالی و سکولاری سردمداران آمریکا و رژیم صهیونیستی که به دنبال برده‌داری مدرن در دنیای کنونی هستند مخالف است.

وی افزود: پیروان واقعی پیامبران الهی برده داری مدرن را قبول ندارند و برای مقابله با آن باید تلاش کنیم، تا فرعونیان و یزیدیان زمان خود را بشناسیم. مشکل ما با کسانی است که نمی‌خواهند فرهنگ اسلامی و الهی در دنیا گسترش پیدا کند، از این‌رو آنان با سیستم تعلیم و تربیت اسلامی مخالفت می‌کنند و سعی در گسترش و تحمیل فرهنگ خود دارند.

معاون بازرسی سپاه روح الله تصریح کرد: راه رساندن مردم مستضعف دنیا به آسایش، آرامش و کمال در پیروی و پیگیری خط مستقیم مولا علی(ع) و امام خمینی(ره) است. ملت ایران و نظام اسلامی با انسانیت، محبت و ارتباطات با انسانها مخالف نیست و راه کمک به جهان کنونی و مردم مستضعف را، ارتباطات صحیح اسلامی و انسانی، با ترویج و گسترش فرهنگ گذشت، ایثار و شهادت می‌دانیم.

قرارداد تسلیحاتی آمریکا با عربستان به  دنبال ترویج خشونت در منطقه

سرهنگ پاسدار بیک‌محمدی با اشاره به سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان گفت: قرار داد ۵۰۰ میلیارد دلاری آمریکا در عربستان برای گسترش خشونت است، چراکه برای آمریکا درآمد، و برای عربستان، سلاح برای کشتار مسلمانان منطقه فراهم خواهد کرد.

وی ادامه داد: بسیاری از کشورهای مستکبر غربی با ساخت داعش و وهابیت به دنبال بسط و گسترش خشونت و کسب درآمد از فروش تسلیحات برای خود هستند.

معاون بازرسی سپاه روح الله تصریح کرد: ما اسلام ناب محمدی(ص) را در مقابل اسلام آمریکایی در سطح جهان گسترش خواهیم داد ولو عده‌ای کثیری مخالفت کنند و مخالفان اسلام ناب محمدی، باید از شدت ناراحتی بمیرند و ما با دولت و دولتمردان آمریکا مخالفیم نه با مردم آمریکا.

انقلاب اسلامی جنگ طلب نیست ولی اجازه تجاوز هم نمی‌دهد

سرهنگ پاسدار بیک‌محمدی در پایان خاطرنشان کرد: پیام سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر باج ندادن و نترسیدن از دشمن است؛ همه دنیا باید بدانند ما به دنبال جنگ نیستیم اما اگر کسی بخواهد به خاک ایران اسلامی تجاوز کند جانانه دفاع خواهیم کرد اگرچه تعدادمان کم باشد. حتی اگر در شرایط شعب ابیطالب قرار بگیریم باز هم با مقاومت در مقابل برده داری مدرن خواهیم ایستاد و به اذن خداوند قادر متعال پیروز خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار