خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مهاباددر مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح درسالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس که دشمنان تا بن دندان مسلح انقلاب به کشور تهاجم کردند توانایی تولید ساده ترین تجهیزات جنگی در ایران وجود نداشت اما رزمندگان اسلام با پایمردی و ایستادگی با ابزار ایمان دشمن بعث و استکبار جهانی را ناکام گذاشتند و وجبی از خاک کشورمان به اشغال آنان درنیامد.
کد خبر: ۸۸۶۴۱۰۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲
سردار رنجبرزاده یادآور شد: اکنون ایران اقتدار کامل نظامی داشته و به پیشرفته ترین تجهیزات مجهز بوده و خود نیز توانایی ساخت اداوات پیشرفته نظامی را دارد.

وی ادامه داد: پیام انقلاب و پیام امام خمینی (ره) به کشورهای همسایه و جهان صلح و دوستی بود، اما همسایگان این اهداف را باور نکردندوموجبات ایجاد اختلاف و جنگ را بوجود آوردند.

وی یادآور شد: پس از آغاز جنگ و در ادامه اشغال خرمشهر عراق با تمام تجهیزات و نفرات در این شهر مستقر شد و آن قدر از ادامه اشغال خرمشهر اطمینان داشت که صدام وعده تسلیم بصره را در صورت آزادسازی خرمشهر می داد اما عاقبت این نیروی ایمان و اعتقاد به امداد غیبی بود که توانست تمامی معادلات دنیا را به نفع جمهوری اسلامی تغییر دهد.

فرمانده سپاه مهاباد همچنین گفت: در 8 سال دفاع مقدس آموختیم که همواره آماده باشیم و این آمادگی همواره وجود دارد و همیشه گوش به فرمان رهبری هستیم.

ازدیگربرنامه های اجرا شده دراین مراسم ادای احترام به مقام شامخ شهیدان ، تقدیر از مادر دو شهید و تقدیر از جانباز جنگ تحمیلی بودو همچنین بعد مراسم صبحگاه مشترک، مراسم غبارروبی مزار شهدا ودیدار باخانواده شهداء انجام گرفت.

ارسال نظرات