امام جمعه اهل سنت سرباز:

استکباربه دنبال تخریب فرهنگ غنی ایرانی است/سند۲۰۳۰به هیچ عنوان موردقبول ملت انقلابی ما نیست

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز گفت: سند۲۰۳۰ از اهداف بلند مدت استکبار بر ضد انقلاب بوده و تنها باهدف تخریب و نابودی فرهنگ غنی ایران اسلامی ملت ما تنظیم شده است.
کد خبر: ۸۸۶۴۰۹۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
مولوی عنایت الله رسولی زاده درگفت وگو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان ، با اشاره به مشکلات قانونی و دینی موجود در سند۲۰۳۰، اظهارداشت: متاسفانه دولت در یک اقدام عجیب و بدون در نظر گرفتن شرایط خاص دینی و فرهنگی ما سندی را امضا کرده است که به روشنی با همه اعتقادات مذهبی ملت ایران تفاوت دارد.

وی افزود: یکی از اصول انقلاب اسلامی آزادی و استقلال است که برای رسیدن به آن شهدای زیادی از خون خودگذشته اند تا هیچ کشور خارجی حق دخالت در امور داخلی ایران را نداشته باشد اما پذیرفتن چنین سندهای نه تنها حق استقلال ایران را زیرسوال میبرد بلکه باعث مهیا شدن شرایط نفوذ فرهنگی می شود.

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز آموزش جنسی در مهدکودک ها و کمرنگ کردن روحیه ایثار وشهادت درکودکان را از اهداف شوم سند۲۰۳۰دانست و خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به دنبال ترویج فسادو بی بندباری در کشورهای اسلامی است و این گونه اقدامات هم تنها در راستای اهداف شوم استکبار و کشورهای غربی است.

وی ادامه داد: اگرهوشیاری مقام معظم رهبری نبود و ایشان با روشنگری دربرابر اقدامات درسکوت دولت ایستادگی نمیکردند، این سند همچون یک سال گذشته که دربرخی نقاط کشور اجرا شده است در جای جای کشور اجرا میشد.

این مدرس حوزه علمیه اهل سنت سرباز با بیان این مطلب که سند۲۰۳۰در بسیاری ازکشورهای اروپایی نیز امضا نشده است، گفت: وقتی کشوری چون فرانسه این سند را ردکرده و آن را مغایر با قانون و دین می داند، کشوری با فرهنگ غنی ایران چرا باید زیربار چنین سند غیراسلامی برود.

وی خاطرنشان کرد: دولت نباید با پذیرفتن چنین اسنادی که باعث تخریب فرهنگ ما میشود در زمین دشمن بازی کند چراکه حتی اگر برخی مفاد این سند را اجرا نکنیم نیز زمینه های تحریم های جدیدی را برعلیه خودمان مهیا کرده ایم.

مولوی رسول زاده درپایان بادرخواست از دولت برای رد سند۲۰۳۰و توجه به اسناد بالادستی آموزشی کشور، تصریح کرد: کشورهای غربی باید بدانند که فرهنگ ایرانی غیرقابل تغییر بوده و دشمنان هیچ گاه نمیتوانند با چنین اقداماتی فرهنگ غنی ملت دیندار ما را تخریب کنند.

ارسال نظرات