بنگاههای تولیدی کهگیلویه و بویر احمد باهدف رونق تولید تا 30 میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند.
کد خبر: ۸۸۶۴۰۸۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با اشاره بهپرداخت تسهیلات به بنگاههای تولیدی استان اینکه تعیین پرداخت این تسهیلات بر اساس دستورالعمل ابلاغی رونق تولید سال 1396 به استان است گفت: بر اساس این دستورالعمل ملی به طرح‌های تولیدی نیمه تمام بالای 60 درصد پیشرفت کاری در سال جاری تا 20 میلیارد ریال و به بنگاه‌های کوچک استان نیز تا 10 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می شود.
مجید محنایی مهمترین اهداف ابلاغ این دستورالعمل ملی به کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان‌های کشور را شامل کمک به حفظ اشتغال، افزایش تولید بنگاه‌های کوچک و متوسط، راه اندازی طرح‌های تولیدی نیمه تمام، ایجاد تحرک اقتصادی از طریق تزریق منابع بانکی و تکمیل و راه اندازی طرح‌های تولیدی دارای پیشرفت کاری 60 درصد و بالاتر در سال96 اعلام کرد.
وی افزود: 42 واحد صنعتی راکد کهگیلویه و بویراحمد در 2 سال گذشته با دریافت حدود 200 میلیارد ریال تسهیلات به چرخه تولید بازگشتند.
محنایی با بیان اینکه در این مدت بیش از هزار و 400 میلیارد ریال از محل تسهیلات رونق به 200 واحد تولیدی استان تزریق مالی شدگفت: در سه سال اخیر از محل صندوق توسعه ملی720 میلیارد ریال کمک فنی و اعتباری به 200 واحد تولیدی کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
ارسال نظرات