خبرهای داغ:
سرهنگ دوم پاسدار حسن فخرل گفت: ایران در عملیات بیت المقدس نشان داد با توجه به نیروهای انقلابی و همیشه در صحنه می تواند بدون کمک کشورهای دیگر بر ابرقدرتهای دنیا هم چون آمریکا که صدام را حمایت می کرد پیروز شود.
کد خبر: ۸۸۶۴۰۰۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری سبیج از  اردستان فرمانده سپاه اردستان در گفت و گویی اظهار کرد: عملیات بیت المقدس اولین عملیات گسترده رزمندگان اسلام علیه دشمن بعثی بوده است.

سرهنگ دوم پاسدار حسن فخرل گفت: ایران در عملیات بیت المقدس نشان داد با توجه به نیروهای انقلابی و همیشه در صحنه می تواند بدون کمک کشورهای دیگر بر ابرقدرتهای دنیا هم چون آمریکا که صدام را حمایت می کرد پیروز شود.

وی افزود: سپاه اردستان به مناسبت سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر برنامه های متنوعی را در سطح شهرستان اردستان برگزار خواهد کرد.

فخرل با بیان اینکه بزرگداشت سوم خرداد با یاد شهداء و ایثارگران، آزادگان و جانبازان مأنوس است، تصریح کرد: برنامه ای که در این خصوص در سالن اداره ارشاد برگزار خواهد شد از رزمندگان دفاع مقدس تقدیر می شود.

فرمانده سپاه اردستان تاکید کرد: حوزه های مقاومت بسیج با برنامه های پیش بینی شده در پایگاه های مقاومت از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تقدیر خواهند کرد.

وی عطر افشانی گلزار شهداء در سطح شهرستان با حضور بسیجیان و مسئولان شهرستان از برنامه های دیگر این ایام نام برد و افزود: حضور در نماز جمعه سه شهر اردستان، زواره و مهاباد  با حضور بسیجیان و پاسداران و سخنرانی قبل خطبه ها با دعوت فرماندهان دفاع مقدس از برنامه های دیگر ایام این ایام است.

فخرل با بیان اینکه تا پایان ماه شعبان دیدار با  تعدادی از رزمندگان دفاع مقدس انجام خواهد شد، تصریح کرد: مراسم گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر و جشن ملّی حضور حداکثری در انتخابات روز پنجشنبه با سخنرانی یادگار هشت سال دفاع مقدس اکبر پاکزاد در روستای ومکان انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه اردستان گفت: بابت حضور مقتدرانه مردم که پیروز اول انتخابات بودند و توانستند مشت محکمی به دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب بزند خدا را شاکریم.

وی با بیان اینکه ایران تنها کشوری بوده که دموکراسی واقعی در آن انجام می شود، تصریح کرد: دوست و دشمن اذعان دارند که دموکراسی به صورت کامل اجرا شده و حضور با صلابت مردم در پای صندوق های رأی بصیرت آنها را نشان داد.

فخرل حضور پرشورمردم در شهرهای کوچک و بزرگ پای صندوق رأی را ارزشمند دانست و افزود: انتخابات بدون هیچ حاشیه و با امنیت کامل و سلایق مختلف و با خشنودی مقام معظم رهبری همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها