خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه دامغان با اشاره به تقدیم بیش از 630 شهید از سوی مردم این شهرستان در راه دفاع از اسلام و کشور و انقلاب و رتبه نخست دامغان در تقدیم شهدا به نسبت جمعیت در کشور گفت: 16 شهید دامغانی آزاد سازی خرمشهر افتخار مردم حماسه آفرین این دیار هستند.
کد خبر: ۸۸۶۳۹۸۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، محمد خوشقدم در آیین گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و تجدید میثاق با شهدای این شهرستان که به همت سپاه ناحیه دامغان با حضور گسترده مسئولان و مدیران، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی و سخنرانی امام جمعه دامغان در محل گلزار شهدای فردوس رضا(ع) برگزار شد، اظهار داشت: عزت و اقتدار امروز کشور و ملت بزرگ ایران مدیون خون شهدا و خانواده های بزرگوار آنان است.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان با اشاره به برگزاری این آیین در جوار قبور مطهر شهدا، گفت: شهید گواه بر اعمال، رفتار و زندگی ما و حاضر در در همه صحنه‌های دفاع از اسلام و ولایت است و به این دلیل است آنان را شهید می‌نامند.

وی افزود: توفیق رزمندگان اسلام در عملیات گسترده آزاد سازی خرمشهر به رغم تمهیدات و تجهیزات دشمن بعثی را نشانگر معجزه الهی عنوان و تصریح کرد: روزها مقاومت دلیرانه و سپس نقش بستن ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های فراوان بر تابلوی سرخ فام حماسه فتح خرمشهر، سوم خرداد را به نقطه عطفی در تاریخ جنگ تحمیلی هشت ساله و نماد و الگوی مقاومت و پیروزی بدل کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها