خبرهای داغ:
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی:
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه امسال این نهاد به مناسبت ماه مبارک رمضان برای کمک به محرومان، طرح های متنوعی را در قالب اطعام، مفتاح الجنه و حامی یابی برای فرزندان طرح محسنین در دست اجرا دارد، گفت: طرح همیان مولا هم یکی از مهم ترین طرح هایی است که به همت این نهاد در استان آغاز شده است.
کد خبر: ۸۸۶۳۹۴۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، امیر شبان شبستری، افزود: امسال بیش از 25 هزار کیسه همیان مولا برای جمع آوری کمک های مردمی به نیازمندان استان در بین خیران، اصناف و عموم مردم توزیع شده است.

وی تاکید کرد: سال گذشته در قالب این طرح بیش از 10هزار کیسه توزیع و خیران بیش از 12میلیارد ریال در این طرح مساعدت نقدی و غیر نقدی داشته اند و بیش از ۹۰ درصد کمک های مردمی سال گذشته در طرح همیان مولا در قالب اقلام غذایی از جمله برنج، حبوبات، روغن بوده است.

شبستری با بیان اینکه طرح همیان مولا به ‌منظور زنده نگه‌داشتن سیره امامان به‌خصوص مقتدای شیعیان امام علی(ع) به اجرا در می‌آید، اظهار کرد: امسال کمک های مردمی پس از جمع آوری و ساماندهی در بین ایتام و مددجویانی که در اولویت هستند توزیع خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان از مردم نوع‌دوست استان خواست تا با مساعدت های خود به صورت نقدی و یا غیر نقدی شامل مواد غذایی، پوشاک و دیگر اقلام ضروری نیاز محرومان را در ماه رمضان برطرف کنند.

ارسال نظرات