مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت سالروز فتح خرمشهر با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، امام جمعه، فرماندار و روسای ادارات شهرستان زاوه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۳۹۳۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج ازخراسان رضوی ، همزمان با فرارسیدن سوم خرداد و سالروز آزاد سازی و فتح خرمشهر ، مراسم صبحگاه مشترک سپاه با نیروی انتظامی و ادارات و نهادهای شهرستان زاوه در محل ستاد این ناحیه برگزار گردید.

در این مراسم سردار جلالی مسئول سابق حفاظت اطلاعات سپاه امام رضا(ع) ضمن تبریک به مناسبت ایام الله سوم خرداد، اظهار داشت: ملت امروز ایران اسلامی، ملت دوران دفاع مقدس هستند که فتح الفتوحات بزرگ کرده و می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به حضور پرشور ملت انقلابی کشورمان در انتخابات 29 اردیبهشت افزود که بزرگترین افتخار این ملت در روز جمعه ، حضور حداکثری 41 میلیونی و رای به انقلاب اسلامی و به آرمان ها و ارزش های آن بود .

سردار جلالی در ادامه با اشاره به دلاوری های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، گفت: پیام سوم خرداد این بود که اگر همه مسئولین و صاحب منصبان کشور، در اجرای وظایف و مسئولیت‌های خود سستی و کاهلی نمایند و وظیفه خود را در راه توجه به ارزش‌ها، آرمان‌ها و اصول اساسی انقلاب اسلامی نادیده بگیرند، این مردم و ملت در صحنه حاضر هستند و نه تنها در مقابل آنها ایستادگی می کنند، بلکه آنها را کنار نیز خواهند زد.

وی در پایان، پایبندی به همه ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را از اصلی ترین وظایف مسئولین هر سه قوای مجریه، مقننه و قضائیه دانست.     

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها