جانشین تعلیم و تربیت بسیج نیشابور:

امروز خرمشهرهایی در سرزمین فکر و اندیشه در پیش‌اند که باید با «جهاد کبیر» بازپس‌گیری شوند

جانشین تعلیم و تربیت بسیج نیشابور گفت: اگر دیروز خرمشهرهای سرزمینی و به تعبیر دیگر «عینی» در میان بودند و با «جهاد صغیر» آزاد شدند، امروز خرمشهرهایی در سرزمین فکر و اندیشه در پیشند که باید با «جهاد کبیر» بازپس‌گیری شوند.
کد خبر: ۸۸۶۳۹۲۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علیرضا صحرایی در جمع سرگروه‌های حلقه‌های صالحین بابیان اینکه سخنرانی مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین (علیه السلام) هم از نظر معرفتی و هم از منظر گفتمانی واجد ظرافت‌ها و ظرفیت‌های گوناگون است افزود: رهبر معظم انقلاب با به خدمت گرفتن عبارت قرآنی «جهاد کبیر»، تفسیری ظریف و بلند از آن ارائه کردند که مقوم یکی از اصول اساسی انقلاب اسلامی یعنی مقابله با مستکبران و کافران است.

وی اظهار داشت: ناآگاهان داخلی کسانی اندکه خوش باورانِ، از مکر و عهدشکنی دشمنان خارجی انقلاب اسلامی غافل‌اند و گاه منتقدین خود را با عناوینی همچون «افراطی»، «جنگ‌طلب»، «ضد صلح» و... در حوزه افکار عمومی طردمی کننده رهبر معظم انقلاب، در برابر چنین ادبیاتی مفهوم «نفوذ» را به کار گرفته و اقدامات دشمن را با این مفهوم «معنا بخشی» کرده است و آن را مصداق نفوذ و هتک «آزادی ملت ایران در تعیین سرنوشت خود» معرفی کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها