باز شماری آرای مردم ساری در دستور قرار گرفت

یک منبع آگاه گفت: 40 درصد صندوق‌های رأی انتخابات شورای اسلامی شهر ساری با حضور هیأت عالی نظارت بر انتخابات کشور بازشماری می‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۳۹۱۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، یک منبع آگاه از هیأت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی ساری در گفت‌وگویی اظهار کرد: از صبح امروز تعدادی از اعضا و بازرسان هیأت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی کشور در فرمانداری مرکز مازندران استقرار یافتند.

وی با بیان اینکه هیأت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی کشور برای بررسی تخلفات صورت گرفته در انتخابات شورای اسلامی شهرستان ساری در فرمانداری مرکز مازندران حضور یافتند، افزود: تخلفات گسترده و سازمان یافته در روند برگزاری انتخابات شورای اسلامی ساری برای هیأت نظارت بر انتخابات مرکز مازندران محرز شده و این هیأت در راستای عمل به قانون و صیانت از آرای مردم به‌دنبال ابطال انتخابات شورای اسلامی ساری است.

این منبع آگاه از بازشماری 40 درصد صندوق‌های رأی انتخابات شورای اسلامی ساری خبر داد و گفت: با حضور هیأت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی کشور و تیم متخصص و ویژه هیأت نظارت ساری روز جمعه جاری 6 خرداد ماه 40 درصد صندوق‌های شورای شهر ساری بازشماری می‌شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها