مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله خارگ:
بوشهر-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله خارگ در سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: ایمان و معرفت به خدا رمز آزادسازی خرمشهر و پیروزی حق بر باطل بود.
کد خبر: ۸۸۶۳۸۹۸
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ ؛ جلسه گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی  خرمشهر با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله و جانشین فرماندهی و خانواده معظم شهدا و جانبازان ، نیروهای لشکری و نظامی و پایانه های نفتی در حسینیه ثارالله خارگ  برگزارشد.

در این مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه به تشریح عملیات بیت المقدس و دلایل پیروزی رزمندگان پرداخت و  عوامل پیروزی این عملیات را توکل به خدا و تمسک جستن به اهل بیت ،وجود علمای بزرگی چون آیت الله مشکینی و شهید صدوقی،اتحاد بین ارتش وسپاه و نیروی بسیج مردمی دانست.

وی در ادامه به مساله انتخابات  و فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد انتخابات  اشاره کردند و افزوو: در این انتخابات جدا از هر نتیجه ای که بدست آمد پیروز واقعی مردم بودند.

حجت الاسلام احمد زاده  با بیان اینکه سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر روز تاریخی و حماسی بود که برای همیشه تاریخ در اذهان مردم و تاریخ کشور ایران ثبت و ماندگار شد، ابراز داشت: سوم خرداد به عنوان نماد صلابت، ایستادگی، استقامت و ولایت پذیری در ایران اسلامی به یادگار مانده است.

در ادامه  برنامه، فرزند یکی از پاسداران به شعر خوانی در مورد مدافعین حرم پرداخت  و در آخر برنامه از خانواده شهدا و جانبازان  هشت سال دفاع مقدس با اهدا جوایزی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها